62.bölüm

195 14 0
                                    

Defne:"Hadi sevgilim bak hastaneye geç kalıcaz"
Ömer:"tamam hadi"
Hemen kahvaltımızı yaptık. Defne hazırlanmak için odaya girdi. Bende unutup odaya daldım ve Defne o ara çıplaktı ve korktuğu için tiz bir çığlık attı. Ben de hemen arkamı döndüm.
Defne:"sorun değil sevgilim arkanı dönmene gerek yok. Bi an korktum o yüzden çığlık attım."
Yanına gittim ve ellerimi omuzlarına koyup...
Ömer:"Korktun mu sen? Kıyamam ben sana"
Defne:"yaa şöyle yapma eriyip bitiyorum."dedi ve gülüştük.
Sonra Defne hafif parmak ucuna kalktı ve dudağıma bir öpücük kondurdu. Tam arkasını dönmüştüki kolundan tutup kendime çevirdim ve yavaşça öptüm.
Defne:"nolur şu düğün telaşesini atlatalım söz istediğini yapıcam"
Ömer:"söz mü?"
İki eli ile yanaklarımdan tuttu ve dudağıma minik bir öpücük kondurup...
Defne:"söz sevgilim tam bi gün sen ne dersen o olucak."
Sonra Ömer yüzümü iki yandan okşadı ve gülerek odadan çıktı. Benden sonra da o giyindi. Çıktık. Yolda Ömer elini koltuğun yanındaki yere koydu. Bende elini tuttum gözlerime baktı ve gülümsemeye başladı.

Hastane

Ömer elimi tuttu. Ve hemen ekrana baktık. Doktor ultrason cihazını biraz daha karnımda gezdirdi ve bize bakıp gülümsedi...
Doktor:"yeni kızınız hayırlı olsun."
Defne:"aşkııım kızımız olucak"
Ömer:"inşallah sana benzer"
Yola koyulduk. Yolda Ömer'in yanağını öptüm. Sonra Ömer sağa çekti. Kapımı açtı ve kucağına aldı sonra arka koltuğa oturttu...
Ömer:"bak zor duruyorum.bence zorlama.
Defne:"aaa aşkım beş gün kaldı şurda"
Dedim cilveli cilveli. Ömer hemen dudaklarıma yapıştı ve sertçe öpmeye başladı. Bir yandan bende boynunda yuvarlaklar çiziyordum Ömer ağırlığını vermeden üstüme çıktı.
Ömer:
Defne:"evlenmeden olmaz aşkım"
Ömer:"aşkım hamilesin zaten"
Defne:"yaa" dedi gözlerini kapatıp. Açtım gözlerini...
Ömer:"sen kocandan mı utaniyosun bakiyim"

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin