NARATORUL POV.
Toata lumea judeca femeile din punct de vedere sexual, dar nimeni nu stie prin cate trec femeile sa poata sa faca bani. Unele se angajeaza la kaufland la dracu la vitrina asistata , sa serveasca oamenii idioti care habarnau cat de greu e sa futi carnea de-o parte si de alta,iar altele merg in străinătățuri la restaurant sa serveasca oameni care le trebuie pe dracu si le pun sa umble de 100 de ori , altele la MC'Donalds sa ia comanda la 100.000 de oameni handicapati care nici nu se stiu bine exprima , plus care vorbesc limbi idioate inexpresive ,iar cel mai rau, sa mearga in strainatate sa grijeasca batrani dobi. Aceste fete, care lucra in domeniu sexual, au o gramada de bani, placere multa , barbati la picioare, insa...iubire?BIA POV.
"No uite tu si la ăsta ca nici nu poate sa imi raspunda la telefon" am zis eu nervoasa ,inchizand apelul efectuat catre Wiz Khalifa.
"Pe cine ai sunat tu?" m-a intrebat Etta, uitandu-se in oglinda si dandu-si cu rimel.
"Pe pestele meu. Nu sti ca inainte de oricare show ma pune sa il sun? Sa vada daca aia e bine , blaa blaa... zici ca nu fac o gramada de bani si-i dau si lui de iarbă", am zis eu punandu-mi telefonu in geanta si trantindu-ma pe canapeaua din backstage-u clubului unde ne machiam si ne "dezbracam" noi astea fufele.
"Tu!!" , a zis Alle intrand pe usa aproape dezbracata," Nu imi gasesc chilotii,cred ca mi i-am pierdut, la dracu"a zis ea toata toata nervoasa si tot cotrobaind printre haine.
"Pai noi ce sa iti facem daca te tot futi peste tot" a zis Ana , iesind din baie si ridicandusi fusta pana in cur. Am inceput sa rad ca o niebuna.
"Lasă tu Alle ca si asa ti i-ai mai pierdut. Nu e nimic nou. ",am zis eu plictisita de imprejurimi.
"Dapoi chiar asa. Oricum tot dezbracata trebuie sa ma fatai peste tot. Oricum la "rechinu" meu i place sa ma vada asa. Îți dai sama ".
No bine, tot am asteptat sa ne cheme sa intram pe scena. Cred ca inca nu v-am spus ce practicam ,nu? Pai... suntem dansatoare la bara. Facem bani garla, placere maxima ,plus barbati peste tot . Avem numai clienti faimosi cum ar fi rapperi americani faimosi, Snoop Dogg, Chris Brown ,chiar daca are copil,barosu-i functioneaza, Tyga, etc. Chiar si femei, Kylie Jenner-asta numa pe la Etta vine-,Rihanna-normal Alle-, Miley Cyrus, si alte femei deastea cu fixuri in cap. Eh? Fiecare dintre noi avem cate un fel de șef/peste, nu stiu cum dracu sa-i spun. La mine Wiz Khalifa, i-i place ca produc multi bani si-i dau de iarba. Cateodata ma pune sa-mi bag iarba lui in chiloti cand il verifica politia , va dati seama ca dora nu m-a verifica politia pe.mine chiar acolo. Sa fim seriosi. Etta il are pe PSY , un aurolac plin de bani care umbla tot timpul dupa fundul ei si-i face toate poftele, chiar daca asta n-a vazut niciodata piz** de la ea . Nu că i-as fi dat eo la Wiz Khalifa.ce ? Aragaz? Alle? La Alle e unu din formatia BigBang din Coreea,TOPshoru ei nebun. Ce de circa e omu ala, doamne. De multe ori vine cu o banana si i-o baga drept intre tate si o freaca si sta si se bucura asta. Alle is not impressed. Si ultima,dar nu cea din urma , Ana condusa de un frumușăl doamne doamne, asa ca un motănaș si totuși asa pervers si sexy... si il cheama Yoongi.
Pe scurt, Suga din Bts. Nu e rau, e foarte dragut si asa, a mostenit ceva afacere de la taicas-o si lui nu-i place , dar i iasa bani din asta si de ce nu?:)) Oricum nu pune mana pe Ana sau ceva, pur si simplu sunt prieteni foarte buni. Ceilalti băieti din trupa habarnau ca el mai face cate o jmecherie deasta , dar atata timp cat iasa banu, de ce nu?
"Tu mie mi asa fome. N-am mancat mai nimic azi. Borâtu asta de fumator (Wiz) nu ma prea lasa sa manc ca zice ca pun pe burta si ca eo trebe sa fiu plata da mie mi fomeee, asa imi sta capu la o ciorda de fasole..."am zis eu visand la ciorba aia buna facuta de bunicămea.
"Ie tu. Mie imi trăbă paste delea bune cum face Etta tu. Si mor dupa ele ,vaaaiii"a zis Alle tapandu-si curu langa mine pe canapea.
"Las tu ca iti mai fac acasa"
"Binee. Astept"
Eram numai noi 4 in cabina aia vietii sa putem intra odata pe scena,cand deodata intra TOPshiru lu Alle .
"Ce fac fetele mele? Gata de show?" ,vine el catre noi, mancand o banana.
"Vai Topshore,lasa-ma ca mie atata mi de somn si m-as cara acasa"a zis Ana, enervandu-se.
"No,da ce ai draga?Ce nu-ti convine?"
"Lasa-ma in pușca mea. Îs nervoasa"a zis asta incercand sa-si prinda paru, cand intra si PSY pe usa.
"Yohoooo,in seara asta dansati pe The Weeknd.Mama, abea astept sa o vad pe Etta cu niște x-uri pe cur. Ohoo"a zis asta incepand sa ranjeasca.
"Ie ciar."a zis asta plictisita.
"De ce tu? Ce sexy am fi..."am zis eu ridicandu-ma in picioare si incercand sa fac un twerk . Fail. Astia o inceput sa rada de mine.
"Las tu ca o sa inveti si tu twerk. Sa vezi ce fain e sa il faci in... pl"a zis Alle razand.
"TOPshor stie cel mai bine ",am zis eo.
Asta s-o rusinat si o iesit din camera noastra.
"Hai sa mergem pe scena ca indata e jumate si noi n-am intrat inca"a zia Etta iesind si ea dupa Topsor. Eu am urmat-o apoi Ana, Psy si Alle. Am lasat-o pe Alle sa inchida usa,haha.
Eu eram imbracata intr-o lenjerie deaia sexy,bichinei rosii,sutien care acopereau doar sfarcurile ca la Pamela Anderssonn, Etta era imbracata in polițista cu ditamai tocuri,Ana avea un corset stramt ,bichini si un sutien care mai mult nu-i si Alle era imbracata intr-o curva ordinara :)) nici sutien, nici chiloti, un maieu alb in care se vedea tot si o fustută pana in cur de iar se vedea tot . Deci, toata dezbracata. Nu ca nu mi-ar place . Ce?