De poppenkast die zich met veel stampij in de beneden hal voltrok, bleek nog in de voorpremière fase te zitten.....
Pas toen de gillende dame zich tussen Zahira en Mohammed los wrong en een weg naar voren baande,....Zagen we eindelijk de identiteit van de vrijpostige woning overtreder........Nu pas kreeg de Muppetshow een ware gestalte in de familie villa......
In de hoofdrol een ziedende Latifa die demonstratief met een stapel documenten zwaaide, en uitdagend Mounir naar beneden riep........Met haar dore geblondeerde haren inclusief uitgroei,....De torenhoge designer hakken op tilt,....Haar boezem recht vooruit en sissende lippen, leek ze heel vluchtig, op een venijnige kopie van Miss Piggy.......
Gehypnotiseerd door haar snelle performance, bleef iedereen stokstijf staan, in de hoop erachter te komen, wat Latifa zo bewoog om uitgerekend bij de familie villa verhaal te halen........
Terwijl ze furieus met de stapel documenten waaide, schreeuwde ze dat Mounir haar een loer had gedraaid met hun gezamenlijke villa in een upper class wijk van Casablanca.
Ma3lish vuile hond! Je denkt dat je mij kan raken door alles in het geniep op jouw naam over te laten zetten?!
Ik eet nog liever kogels dan dat ik jou alles zonder schroom overhandig!, spuwde Latifa."Jij zal nooit genieten van die huizen! Ik maak je finaal Herres kapot!......
"De grootste Floes wolf van Marokko denkt mij te verguizen met valse opgezette documenten!
"Ik spuug op jou en die Shaytan advocaat van jullie!!Mounir die alles aanhoorde, kreeg prompt een kortsluiting bij het horen van haar laatste bedreiging.
Hij rende vóór we het doorhadden van de trap af en stoof direct op de provocerende Latifa af......Dries die inmiddels van alle kabaal was wakker geschrokken, rende in zijn boxershort de gang op en kon nog net bijtijds de woedende Mounir tegenhouden......
Latifa die lachend op zijn reactie wachte werd wijselijk, door Zahira en Mohammed afgeschermd.
Er ontstond daardoor twee kampen, die zich klaar maakten vóór een hanen gevecht......Boven probeerde ik samen met Leila al sjorend een scheldend en tierende Ramona ver weg van Latifa te houden......
Tot twee keer toe wist ze ons in blinde woede van zich af te gooien, en een poging te doen om naar de arena beneden te lopen......Hangend aan de bovenste tree, konden we haar uiteindelijk met z'n tweeën in bedwang houden, door halverwege op haar te blijven liggen......
Anders had ze Latifa allang in vieren gedeeld met haar lange nagels...Dries probeerde de boel enigzins te bedaren, door als een verkeersagent tussen Latifa en Mounir in te blijven staan.
Door zijn lange postuur kregen beiden géén kans om in een ordinaire vechtpartij te geraken.......Toen Dries die de helft van de drama niet mee had gekregen, om uitleg vroeg, gooide Latifa de documenten in de lucht....
"Die Shmeta broer van jou heeft mij géén enkele huis nagelaten!
"Alles staat op zijn naam!...."Vanochtend ben ik door zijn duivelse advocaat, met deze documenten van mijn bed gelicht, om het huis aan de kust te verlaten!....Ik sta nu op straat, door die doortrapte broer van jou!, gilde Latifa theatraal......
Mounir die alles tandenknarsend aanhoorde, schreeuwde dat er niets van haar bij zat.
"Alle huizen zijn rechtmatig van mij! Op de documenten staat zwart op wit dat ik het vastgoed vóór ons huwelijk heb gekocht!, brieste Mounir!"Mohim....Geef die leugenaar een liter zamzam water!
Of breng hem naar de waterbron, want hij is bezeten door zijn eigen duivels streken!, riep Latifa sarcastisch......Mounir die haar beschuldigingen gelaten aanhoorde, gaf haar van repliek door te verkondigden dat Latifa roqia nodig had om haar eigen gedane shirk van zich af te schudden......
JE LEEST
Nadia's Passies & Beproevingen (Voltooid)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Mektab Hoogste Rang# 1 Dilemma's Hoogste Rang# 1 Soulmates In het vervolg van mijn boek "Nadia's huwelijks aanzoek" kun je hier het levensverhaal van de Marokkaanse Nadia verder lezen. Binnen 3 weken schoot dit boek van de 900e pla...