63.

1.9K 94 21
                                    

Leo

Bolelo ma ako sa Zoe trápila kvôli dieťatku. Nechcem aby bola smutná... Keď k nám prišla tá pani, nechápal som o čom to hovorí. Pozrel som sa na Zoe a potom na Leu. Už to chápem... Začal som sa smiať.

,,To čo bolo?" Smiala sa Zoe.

,,Ona si myslela, že Lea je naša dcéra." Povedal som pomedzi smiech. Zoe sa pozrela na Leu a postavila sa z lavičky. Vzala ju na ruky.

,,Počula si maličká?"

,,A čo?" Nechápavo na ňu pozrela Lea.

,,Princezná. Tá teta si myslela, že ja som tvoj otec a Zoe tvoja mama."

,,A to je doble či zle?" Čudovala sa Lea.

,,Neviem či je to dobré alebo zlé. Ale viem, že je to vtipné."

,,No doble." Zoe nič nehovorila. Iba na nás zazerala.

,,Ideš sa ešte hrať alebo ideme domov?"

,,Áno. Idem sa ešte hlať." Povedala a už jej nebolo. Sadol som si na lavičku a Zoe si sadla ku mne.

Zoe

Nechápala som tú ženu. Ale neskôr mi to došlo. Myslela si, že ja a Leo sme Leini rodičia. Ale bolo by to krásne si takto s Leom sedieť na lavičke a naša malá, alebo malý sa tam hrá. Bože. Už nech to je.

,,Leo? Počul si tú ženu?" Pozrela som sa na Lea.

,,Áno. Prečo?"

,,Myslela si, že... Že máme dieťa. Že Lea je naše dieťa. Leo, vieš čo chcem? Chcem aby už bol koniec školského roka a tebe by sa splnilo želanie." Hlavu som si dala na jeho rameno.

,,Je to len moje želanie?"

,,Nie. Už je to aj moje." Zasmiala som sa.

,,Láska. Už na to nemysli! Ja sa tým netrápim, tak sa tým netráp ani ty. Dobre?"

,,No dobre."

,,Už som ti dnes povedal, ako veľmi ťa milujem?"

,,Nepovedal." Zaklamala som.

,,Tak už ti to hovorím. Láska, neskutočne moc ťa milujem."

,,Ja teba najviac. Najviac na celom svete. Bez teba by môj život nemal zmysel. Pamätáš si deň, keď som prišla do riaditeľne?" Zaspomínala som si.

,,Ako by som na ten deň mohol zabudnúť? Nemohol som z teba spustiť oči. Od začiatku ma k tebe niečo ťahalo."

,,A čo bolo to, čo ta tahalo?" Hlavu som zodvihla z jeho ramena a chytila ho za ruku.

,,Keď riaditeľ povedal, že doma si môžeš robiť čo chceš, všimol som si, že sa v tebe niečo zlomilo. Chcel som zistiť prečo ťa to tak zasiahlo a nakoniec som sa do teba zamiloval a ty si ma odmietala."

,,Bola som ja ale poriadne blbá. Vieš ako som ti vďačná za to, že si ma v kuse otravoval?"

,,Keby na teba Scott nenakričal a nešla by si za mnou, tak by som ťa prestal otravovať. Bol som rozhodnutý, že sa na teba už ani nepozriem a ty si za mnou prišla."

,,Ešte dobre, že Scott mi dal rozum. Inak by som tu teraz s tebou nebola."

,,Mal by som mu za to poďakovať."

,,On vie, že si mu vďačný. Rovnako ako aj ja." Povedala som a Leo sa usmial. Zbožňujem jeho úsmev.

,,Idem sa pozrieť na Leu. Počkáš ma tu, alebo ideš so mnou?"

●Bad Couple●Dokončené●Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon