Bara början Part 1

23 2 3
                                    

Jag vaknade omedveten om vad som skulle hända. Jag hade bot i ett barnhem i snart två månader och jag saknade min mamma varje dag. Jag trodde aldrig någon skulle adoptera mig jag var 13 år gammal hade brunt hår och var väldigt spinkig. Jag hade inga vänner och tyckte bara alt var dumt. Jag hade inga problem med att gjöra mina syslor men...det gjorde inte att jag trivdes bättre. Jag satt helst bara uppe i sovsalen och fantisera om mamma,om att jag mådde bra att jag helt enkelt levde i en vanlig familj. plötsligt när jag satt där och tänkte hörde jag någon säga. "Kom nu Ellie!" det var en bekant röst men...efter någon sekund kom en av dom som jobbade på barn hemmet jag tittade förvånat på henne men efter ett litet tag sa jag med svag röst "vad är det har jag gjort något." Ellie tappade ögon kontakten med henne får någon sekund men hon märkte inget. Efter en stund började hon prata med en sträng röst                             "det är inget du har gjort det är vad du inte har gjort! Du har inte vattnat växterna!" Hon såg arg ut så arg att jag nästan blev rädd. Jag gick ut mot odlingen på vägen såg och hörde jag folk skratta och peka när jag gick förbi. Jag tyckte bara det var konstigt jag tänkte på att det inte var en skola utan ett barnhem. Det var en stor åker och jag visste att det skulla ta tid  men jag brydde mig inte jag tyckte det var lika bra för jag ogillade tiden då jag tänkte. Jag gjorde det i ungefär 1 och 1 halv timme  sen kom det någon för att titta på alla barn så alla skulle stå i led. Jag hade svårt att fatta varför det var bara små barn jag menar vem vill adoptera en fjortis. Dom tittade i typ en halv timme så att stå där och le var bara drygt. När dom väl var klara skulle jag inte fortsätta med att vattna åkern nej jag skulle gå och vänta i 1 timme.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Hoppas ni gillar min historia :D

VarförOnde histórias criam vida. Descubra agora