Kookie ile sorunlar

69 4 0
                                    

Bu arada kim tae joonun ağzından yazcam.
    

 
2 SAAT ÖNCE
Ahhhh biasımla tanışcam çok heyecanlıyım. Bi an önce okula gitmek istiyommm.

Ahhh sonunda okuldayım.Odama gidip üstümü değiştireyim bari.

Ve BTS odaya girdiğinde şu manzara ile karşılaşır.

Herkes şok olmuş şekilde bana bakarken bende ne var diyen bi şekilde bakmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes şok olmuş şekilde bana bakarken bende ne var diyen bi şekilde bakmıştım.Sonra farkedip arkamı döndüm ve konuşmaya başladım.

KJ:Meraba benim adım Kim Tae Joon okula yeni geldim galiba burası benim odam.
 
RM: Ka-kaç yaşındasın sen?
KJ: 20
BTS: ÑE ?
KJ: Ne var ki yaşımda.
Jungkook kötü kötü bakarak
JK: Bendede var😠😠😠
Kj: Özür dilerim hemen giyinip çıkacağım.
V:Vay be Jungkook sanada rakip çıktı.
JM: Jungkook maknaeliğinin gitti farkında mısın ?
"Jungkook yere çöker ve"
JK:HAYIR OLAMAZ BENDEN KÜÇÜK BAŞKASI OLAMAZ!!!!!!!!!!
RM:Artık Jin'in ne hissettiğini anlarsın.
JK:Hayır bana hyung mu dicek sadece aramızda bi yaş var ama.
"Jimin dalga geçercesine"
JM: Ne desin oppa mı ?

30 Dakika Sonra
Herkes spor salonunda toplandı.Ben zaten çok önceden gelip kondisyonumu yapmıştım.Ve çocukları bekledim.Ben parmaklarımı sarıyodum ki çocuklar gelmiş onların yeni şarkısı DNA'yı dinlerken yakalandım. Sonra Tae hyung ve Suga hyungun meraklı bakışlarını gördüm sonra:
KJ: Ne var ???? "dedim."
Suga hyung bana bakarak
SG: Ne mi var parmaklarına bişey mi oldu ?
KJ: Ben orta çaprazı oynadığımdan block yaparken ellerim yarıldı daha fazla açılmasın diye flasterle sardım.
Bişeyim yok merak etmeyin.

Antrenman başlayalı 45 dakika oldu.
Artık maç yapıcaktık. Maça başladık Jungkook hyung bilerek beni hedef alıyo ve hep kafama atmaya çalışıyodu. Bunu farketsemde sesimi çıkarmadım. Ama bu sefer attığı top biasımın kafasına geleceği için kendimi siper ettim bi anda kendimi Tae hyungun kollarında buldum muhtemelen o an geriye doğru düştüm. Tae hyung beni taşıyamadı ve düştü bi ara gözümü açtığımda Jin,Jimin ve Jungkook hyungun sesini duydum.
JM: Antrenmandayken sana fazla sert vurma demiştim.
JK: Ö-özür dilerim. Ya-yanlışlıkla oldu.
"Jungkook hyung bunu ağlayarak söylüyordu."
JN: Junior gözlerini kapama sakın. Bizimle kal.
"Bi anda yanımda Tae hyung belirdi ve elimi tutarak:
V:B-bizimle kal lütfen gözlerini kapama !!!!!
Bunu ağlayarak söylüyordu çünkü onu korumak için atladığımı gördü.Bi anda elim onun suratına yöneldi gözyaşını sildim ve:
KJ: Hyung endişelenme ban-a b-bişey
"Dememe kalmadı ve gözlerim kapandı."


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS SPOR OKULU [SHİPLİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin