hayatımdan bir parça

23 1 0
                                    

Selam ben Selin kendim den bahsetmem gerkirse lise son sınıftayım esmer sarı düz saçlı büyük ela gözlü sevgilim Kerem esmer uzun saçlı tabiki upuzun deyil boynuna kadar kahküllü yeşil gözlü tatli işte en yakın arkadaşım Şevval kendisi çok tatlidır. Beyaz tanli sarı saçlı büyük mavi gözlü çok güzel ailem annem ve babamın nerde oldugunu bilmiyorum kardeşimle yaşıyorum adı Can 8 yaşında ondan bahsetmek istemiyorum çünkü çok yaramaz size herkezi anlattım galiba he bide amcam annem ve babam bize büyük servet bıraktı amcamda bu paranın peşinde.

BÖLÜM 1

Selam, sabah sizi kardeşiniz uyandırmasıçok iyrenç bir duygu yaşadım biliyorum heleki benim kardeşim gibi kardeSiniz varsa şimdiden geçmiş olsun. Kalkıp üstüme ne giyinecegimi bilmem gerekiyo dışarıya baktıgımda hava çok güzel cıvılcıvıldı buyüzden altıma yırtık bir şort üstüme SUPER yazan gıri bir tişört yarım bi ceket aykkabı olarak zımbalı bir bot okula yürüyerek gidiyorum tabi şarkı dinleyip Canla beraber Canı okula bıraktıktan sonra tek başıma yürümeye başladım okula geldigim ve Keremi görür görmez Kereme sarıldım sonrada Şevvalin yanına gittigimizde yanında biri vardı ama direkmen biz gelir gelmez gitti heralde kitap kulübünden çünkü Şevval kitap külübüne üye. Şevvalle biraz konuştuk bu arada Keremde arkadaşlarının yanına gitti. Bikaç dk sonra zil çaldı Şevvalle ben geometri Kerem fizik.Ders boyunca Keremle mesajlaştım ve sınıfa yeni biri geldi ders boyunca bana baktı ama yakışıklıydı beyaz tenli giydiyi tişörtden kaslı olduğu belli oluyordu ,sarı saçlı mavi gözlü çok yakışıklı aman tanrım ben ne diyorum bu arada adı BERKAY ögretmen Berkayı okulda gezdirmemi söyledi harika hayır hiçde harika deyil Kerem bunu duyarsa deliye döner.

+Kerem ben Berkaya okulu gezdiricem sonra görüşrüz.

-Hey bir dakika Berkay mı?

+Okula yeni geldi Ömer hocada onu gezdirmemi söyledi.

-Ama akşam bize geliceksin.

+Bunu pilanlıyordum zaten.

Berkayı alıp bütün okulugezdirdim tabiki bir tenfüsde deyil Ömer hoca bitene kadar dedigi için 2ders 2tenefüs gitti ama son biyer kaldı hizmetlilerin eşya koydugu yer kapıyı açtım ve açar açmaz Berkay beni hafif çe içeri itti ve beni öpmeye başladı ellerini şortumdan içeriye soktu hemen geri çekildim

+Seninle olmak isterim ama başkasıyla beraberim.

-Aa yapma kızım beni istedigini biliyorum

Berkaya tokat attıve kapıyı açıp çıktım ama onla olamam beni o kadar seven Kereme bunu asla yapamam

derse gitmek için koridordaydım Berkay arkamdan geliyordu yönümü deyişırerek kızlar tuveletine girdim oda oraya geldi gelir gelmez bir tuvelete girdim beni görmedi eve giderken Kerem sizi gördüm diye mesaj attı...

NE YAPACAKTIM KEREM İHANET ETTİGİME İNANAMIYORUM

Merhaba ben Ayşe hikayemi inşallah beyenmizsinizdir ben beyendin ..

BÖLÜM 2

Merhaba yine ben dün Keremle aramızda hiç bişe olmadı oturup filim izledik he bide o mesajı yanlıkla atmış.Sabah amcam Cana bağrıyordu bu sese uyandı uyanır uyanmaz salona gittim amcam dönüp

+Ona niye bagrıyorsun o daha 8 yaşında defol bu evden.

-Ben bu evden defolucam hayatta olmaz.

+O zaman seni öldürmem gerikecek

Amcamı alıp bir çöp poşeti atmış gibi kalçasına tekmeyi vurdum tabi Can da ikimizde hazırlanıp okula gittik yine ilk olarak Can ilk olarak okula bıraktım Canı bırakırken Berkayı gördü o da kardeşini bırakmaya gelmiş bu yüzden beraber okula gittik okulun kapısınde Kerem beni bekliyordu Berkayda bunu görüp bana sarıldı sonra bi baktım Kerem zaten zaten ortalıkta yoktu offf ya ben onu gerçekten seviyorum belki o beni hakettigi kadar sevmiyor ufff neyse bügün farklı bişey bide bugün okul partisi var. Okul bitti parti akşam oldugu için kıyafet almayı bu güne bıraktım Şevvalle beraber dışarı çıkarken yine Berkayı gördüm bizim yanımızdaki evde oturuyormuş Şevvalde Berkayı seviyormuş. Alışverişte Şevval bana dönüp

+Ben bide kırmızı bi ruj alıcam,dedi.

Ben makyaj yapmıyorum buyüzden umrumda olmadı oje lere bakmaya gittim.Kerem beni almaya geldi o arada Berkayda evdebn çıkıyordu Kerem bana dönüp

+Berkayıda alalım mı?

-Benim için farketmez ama Şevvalide alırız dimi?

+Tamam çagrıyorum.

arabadan indi Berkay diye bayırdı gel anlamında elini haraket ettirdi Berkay yanımıza geldi bizimle gelip gelemeyecegini sordu bize tabi ki gelebilirsin dedik arka koltuga oturdu Şevvali aldık okula gitmek için yola çıktık yolda giderkenBerkay benim gözüme sonrada Şevvalin gözüne bakarak benimle çıkarmısın dedi Şevvale Şevval zaten bunu bekliyordu hemen kabul etti içime bişey oturdu üzümüşdüm çünkü gerçekten Berkayı seviyordum. Okula geldik dans ederken Berkay benim kolumdan tutdu mazeme odasına itti kapıyı kilitledi.

+Şevvali gerçekten sevdigimi düşünüyormusun.

Bir şey diyemedim eger Şevvali sevmiyorsan neden ona çıkmateklifi ettiki.Sözlerine şunu ekledi.

+Eger benimle olursan bu kapıyı açarım.

-O zaman burda daha çok zamanımız geçecek.

Aslında onunla olmayı istemiyorum deyil ama bunu Şevvale yapamam.

Yine merhaba beyenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 3 ve 4. bölümleri bneim sayfamda bulabilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

hayatımdan bir parçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin