Kapıyı Emre'nin annesi açtı. Hoşgeldiniz dedi çok sakin davranıyordu ben şaşırdım. İçere girdik babası oturuyordu gittik onun elini öptük. Oturduk "Bu kız kim oğlum" diye hemen sordular tabi. Oda "Bu kız sizin çok yakında gelininiz olacak" sonra babası sordu tabi ailem kim,nerde yaşıyor falan filan.
Sordular bende cevap verdim. Benimkiler vefat ettiğini söyledim. Buraya aslında kısa bir tatil yapmak için geldiğimi söyledim, ama işler değişti. Annesi "Başınız sağolsun" dedikten sonra birşey sordu. O anda anladım ki bu ailede gerçekten kıymetim varmış.
"Sen o Umut değilmisin kızım? " siz Emreyle..." - "Evet Gülnur Teyze, ta kendisiyim."
Babası konuşmaya başladı "Emre seni her akşam bize anlatırdı "Gelininiz böyle gelininiz şöyle.. " Biz seni görmeden de sevmiştik kızım, bizim oğlan seni biraz üzmüş ama hala geç değil demi Emre? " - "Evet babacım çok haklısın ben zaten Umut'tan özür diledim bu Sabah ama sadece özür değil söz verdim bütün kaybettiği yılları ona geri verecem.. "İki gün geçti, onlarla kaldım, annesi babası, ve ablası Leyla bana çok iyi davranıyolardı. Emrenin bir ablası daha vardı, Azra.
Azra beni hiç sevmezdı, hep bir yalnışımı bulurdu, ama aklına bile getiremezdi ki, onun en iyi dostu ben olduğumu...
İkinci günüm o evde, hiç gitmek istememiştim, yıllar sonra mutluydum bir ailem vardı.. Ama artık gitme zamanım gelmişti, kimse bana öyle bir şey demedi ama ben biliyordum. Öğlen vakti Emreyle dışarıya, yemek yemeye çıktık. Ona anlattım aklımdan neler geçtiğini. "Haklısın." dedi bana sordu nikah yapmak isteyip istemediğimi, hayır dedim ailem den habersiz öyle birşey yapamazdım...
O gün eve gittiğimizde kimse yoktu, yani en azından biz öyle sandık. Tam içere girerken Emrenin arkadaşı onu çağırdı birlikte gittiler, bende içeriye girdim. Girdiğimde ağlama sesleri geliyordu Azranın odasından, bende merak edip girdim. Neden ağladığını sordum, sorunca daha da çok ağlamaya başladı. Onu sakinleştirip yine sordum. Bana hamile olduğunu söyledi..
Ben onunla konuştum, yardım edeceğimi söyleyip çıktım.
Ardından iki gün geçti ben Azraya nasıl yardım edeceğimi düşünürken, Azra kendine zarar vermeye çalıştı. Hastanede ailesi öğrendi onun hamile olduğunu... Herkes Azranın üstüne gelirken ben ona moral vermeye çalışıyordum.
Emreye olan biteni anlattım, anlayışlı karşıladı hatta bana teşekkür etti..
Bir kaç gün sonra Azra evine döndü, ailesi normal olarak kızgın, öfkeliydi bende onlarla konuşmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans
RomanceAnnesi ve Babası vefaat ettikten sonra umutsuz kalan bir kiz kötü hallere düşüyor. Hele ki en iyi arkadaşı onun en büyük hayallini hatırlatıktan sonra iki genç kızlar bir karar alıyor. Bundan sonra onun mutlu olmak için, ve hayatta dönmek için tek...