~ Αλλάζουμε σχέδια ~Ο Βασιλιάς νωρίς το απόγευμα με είδε ενώ πήγαινα στο δωμάτιό μου αφού είχα "πλυθεί". Μόλις με πλησίασε μου είπε:
-Νεαρέ τι να πω! Μα πώς το ήξερες ότι θα υπάρχει προδότης?
-Συνηθίζεις με τον καιρό... Εεε ενωώ το περίμενα και για αυτό λυπάμαι που δεν σας το 'πα. Το χρυσό σας παντός είναι ασφαλής. Το θάψαμε το πρωί στο λόφο. Θα σας δείξει που είναι όλο ο κ. Άλιοθ.
-Απίθανος! Σήμερα θα βγάλω ένα λόγο το βράδυ στο γλέντι. Θέλω να είσαι εκεί! Εντάξει?
-Μα φυσικά. Γιατί όμως αν επιτρέπεται?
-Έχω να ενημερώσω για κάτι σημαντικό. Χαχα τυχερούρη!
Είπε ακόμη αποχώρισε χαρούμενος.
+Γιατί δεν μου αρέσει αυτό...
Το απόγευμα συνάντησα την Ελεωνόρα. Της είχα ζητήσει να ετοιμάσει τα πράγματά μου (μυστικά) ώστε να φύγω αν γίνει κάτι. Που μπορώ να πω ότι έτσι όπως ζω τέτοια συνέβηναν συχνά...
Μόλις με είδε μου είπε καθώς αφήσει το σάκο κάτω.
-Αχ ... Κοίτα δουλειά που έκανα! Τέλος πάντων σου έβαλα τρεις αλλαξιές ρούχα και προμήθειες γαι δύο εβδομάδες και τον χάρτη.
Ευχαριστώ μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω αλλά δεν θέλω μας πάρει και κανένα μάτι ότι φεύγω κι ότι εσύ με βοήθησες . Να σου πω, άκουσα κάτι παράξενα από τον πατέρα σου. Έχει ετοιμάσει τίποτα?
-Το ίδιο θα σε ρώταγα κι εγώ. Με έπιασε πριν λίγη ώρα καθώς πήγα να πάρω το χάρτη. Ευτυχώς δεν με είδε να τον κρατάω αλλά μου είπε κάποια πολύ παράξενα πράγματα. Λέει ότι με είδε που σου μίλαγα μετά το συμβούλιο και μάλιστα προσπάθησε σε ισιψώσει στα μάτια μου... Οχ λες?
-Όχι μόνο λέω αλλά φεύγω πριν την εκδήλωση! Ενημέρωσε τα κορίτσια έχουμε δρόμο μπροστά μας!
-Δίκαιο έχεις , γιατί δεν λέω σαν στρατιωτικός είσαι καλός... Αλλά δεν σε θέλω συνέχεια πάνω από το κεφάλι μου!
-Βλέπω ότι συνεννοούμαστε απόλυτα. Καλή τύχη αραβονιαστικιά μου, που υποτίθεται δεν το ξέρω ακόμα... Ο γαμπρός το έσκασε!
-Ααα και πριν φύγεις έχω κάτι αν σου πω αρραβωνιάστηκε μου ,που δεν το ξέρω ακόμα. Ο βασιλιάς έδωσε τον Άστερντ στην Κριστάλια! Άρα αυτό το άλογο θα το πάρει μαζί της... Είναι όλα έτοιμα μην ανησυχείς. Άντε και "καλά ξεμπερδέματα"!
-Επίσης... Την αποκρύθηκα.
-Για ποίο πράγμα?
-Θα δεις.... Είπα καθώς μάζευα τα λιγοστά πράγματά μου.
+Το είχα σκευτεί εδώ και καιρό να το κάνω και τώρα φεύγοντας νομίζω ήρθε η ώρα...
Όλα ήταν έτοιμα και το ταξίδι μας ξεκίνησε ξανά. Είχα αφήσει και εγώ το σημάδι μου σε αυτό τον τόπο. Μάλλον γράμμα. Μπορεί να μην έμαθα το τι είχε συμβεί, αλλά πιστεύω να είναι όλα καλά στο παλάτι. Πλέον γεμάτο αλήθεια...
***
Ο Βασιλιάς Κάρολος μπήκε στο δωμάτιό μου. Δεν με βρήκε μέσα αλλά βρήκε το γράμμα που είχα αφήσει... Το έπιασε και το διάβασε. Έγραφε απέξω " Στο αξιοσέβαστο βασιλιά αυτού του τόπου" αυτό είχα γράψει. Το άνοιξε και διάβασε:
Αγαπητέ βασιλιάς,
Συγνώμη που δεν σας ενημερώσα για την αποχώρησή μου αλλά έπρεπε... Έχω έναν σκοπό να εκτελέσω...Όμως φεύγοντας θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάτι. Λοιπάμε που δεν μπορώ να σας το πω πρόσωπο με πρόσωπο αλλά δεν έχω επιλογή. Θυμάστε που παίζαμε σκάκι πριν λίγες μέρες κι ακόμα μους είπατε ότι δεν υπάρχει άλλως που να ξέρει....Σας ενημερώνω ότι υπάρχει απλά δεν νομίζω να μπορούσατε να την ανταγωνιστείτε. Η κόρη σας σας ενημερώνω ότι αυτό μπορεί να σας κάνει ματ στα πρώτα λεπτά... Ρωτήστε την και θα καταλάβετε...
Κλείνοντας δικό σας,
Εξοριστος π. Φοίνικ/ ΓουίλιαμΕκείνη την στιγμή μπήκε η Ελεωνόρα στο δωμάτιο.
-Πατέρα είναι όλα καλά? Τον ρώτησε.
-Γιατί δεν μου το είπες?
-Συγνώμη πατέρα απλός...
-Το διάβασες?
-Όχι αλλά από την έκφραση σου καταλαβαίνω τι γράφει. Είναι αλήθεια.
-Ποιό είναι αυτός ο νεαρός και γιατί γράφει εξόριστος π. Φοινίκ? Τι σημαίνει π. ?
-Έβαλε κι εξοριστος μωρέ μπράβο του... Ενωώ το όνομα του και ο τύτλος του ταυτόχρονα είναι : "Εξοριστος πρίγκιπας και διάδοχος στο θρόνο των Δεντριδών/ Ιπποτών Φοίνικ." Μπορώ να προσθέσω...
-Αχ που ζω! Και ποίο είναι το μυστικό?
-Πατέρα κάτσε λίγο.
-Οχ...
***
YOU ARE READING
Στα Ίχνη του Δράκου: Το Ταξίδι [1 Βιβλίο]
ActionΌταν το λάθος του ενός γίνει η σωτηρία του άλλου, τότε το ταξίδι αρχίζει. Ολόκληρη η Κάρλια βρίσκεται σε αναβρασμό. Σε όλο αυτό το σκηνικό έρχεται να προστεθεί μια ακόμα ρωγμή. Μία νύχτα και τα πανταχού δεδομένα στο Βόρειο Βασίλειο άλλαξαν ριζικά. Τ...