Leo
Sedel som so Zoe v jej izbe... Sedela na posteli a tvár mala skrytú v dlaniach. Plakala a pohľad na ňu ma bolel viac, ako keby mi niekto vrážal nôž do chrbta.
,,Láska, prosím neplač. Každá tvoja slza je pre mňa ako úder do srdca." Povedal som a objal ju.
,,Prečo sa musel objaviť? Prečo zas nejaký problém? Prečo Leo?" Pozrela sa na mňa a postavila sa z postele.
,,Neviem prečo sa musel objaviť Zoe. Neviem prečo máme zase nejaký problém. Ale som si istý, že my ho spolu prekonáme tak, ako vždy."
,,Už nevládzem! Kurva nie!" Zakričala a prevrátila svoj stôl v izbe. Začala rozbíjať čo sa dalo.
Pribehol som k nej a uväznil ju vo svojom objatí.,,Láska, prosím prestaň... Ani nevieš, ako mi pohľad na teba ubližuje... Viem, že je toho už na teba veľa. Aj mne to už všetko lezie na nervy. Ale musíme to zvládnuť. Zoe, som tu s tebou. My spolu všetko prekonáme. Nedovolím, aby nás rozdelil nejaký pako. Ja ťa neopustím. Budem tu vždy pre teba."
,,Leo..." Stále plakala a neprestávala.
,,Bolí ma to, že nemáme pokoj. Ak nie Kate, tak on. Prečo? Leo ver mi. To čo bolo medzi mnou a ním, bolo pred skoro troma rokmi. Nič s ním nemám. Naozaj. Leo prosím, ver mi. Ja o teba nechcem prísť kvôli nejakému debilovi zpred troch rokov. Ak chceš, ja ti všetko poviem. Len ma prosím neopusť. Prosím." Hovorila a pozerala na mňa.
,,Zoe, ja ti verím. Nikdy ti neprestanem veriť. Milujem ťa viac ako vlastný život. Ako by som ťa mohol opustiť? Láska neboj sa. O mňa nikdy neprídeš. Ja ti verím a vždy aj budem."
,,Prosím." Ruky si obmotala okolo môjho krku. Ja som tie svoje obmotal okolo jej pásu. Bolí ma pohľad, ako sa trápi.
,,Láska, pozri sa mi do očí!" Povedal som a počkal, kým tak urobí.
,,Nikdy ťa neopustím! Milujem ťa a verím ti viac, ako sebe!"
,,Nechcem aby si ma takto videl. Vyzerám hrozne. A viem, že keď ma takúto vidíš, tak sa trápiš aj ty."
,,Láska. Aj ty si ma videla keď mi bolo najhoršie. Aj teba bolel pohľad na mňa... Nenechám ťa samú, keď vidím ako sa trápiš."
,,Nenechá ma na pokoji. Viem, že ma nenechá. Leo? Sľúb mi, že ak ma nenechá na pokoji, ty si kvôli nejakému debilovi nebudeš robiť problémy. Prosím."
,,Zoe, toto ti nemôžem sľúbiť..."
,,Leo. Prosím. Prosím. Nebudem sa pozerať na to, ako by ťa zatvorili kvôli nemu."
,,Zoe? Nezatvoria ma. Neboj sa. Ale nebudem sa pozerať na to, ako ťa nejaký debil otravuje a ako sa kvôli tomu trápiš."
,,Budem sa mu vyhýbať. Leo miluješ ma, však? Tak prosím, prosím láska. Sľúb mi to."
,,Milujem ťa a sľubujem ti, že ma nezavrú. Ale nemôžem ti sľúbiť, že mu nerozbijem hubu, keď ho uvidím pri tebe."
,,Leo..." Povedala a podlomili sa jej kolená. Zľakol som sa. Čo sa deje?
,,Zoe, čo sa deje? Poď si sadnúť!" Povedal som, zdvihol ju na ruky a položil ju na posteľ.
Zoe
Rozprávali sme sa s Leom. Bolo toho na mňa už príliš veľa. Zahmlelo sa mi pred očami. Cítila som, ako sa mi krúti hlava. Ach nie...
Cítila som, ako ma Leo položil na posteľ. Ale neodpovedala som nič. Proste som odpadla. Z tej únavy, z tej zlosti, z toho strachu, že prídem aj o Lea kvôli Louisovi. Prišlo mi proste zle. Veľmi zle.,,Zoe si v poriadku?" Bolo posledné, čo som počula od Lea. Potom som už upadla do bezvedomia. Určite to bude vyčerpanosť, zlosť, nervozita.
Leo
Zoe odpadla...
,,Scott!" Zakričal som na celý dom. Scott vbehol do izby ako raketa.
,,Leo čo sa deje?"
,,Zoe odpadla. Choď naštartovať tvoje auto. Vezmeme ju do nemocnice." Scott prikývol a utekal do auta.
Ja som zobral Zoe na ruky a šiel som s ňou do auta. Dal som ju ľahnúť na zadné sedadlá a sadol som si k nej. Jej hlavu som si položil na nohy a Scott naštartoval auto.,,Láska prosím preber sa. Prosím." Hovoril som jej celú cestu.
Scott zastavil pred nemocnicou. Zoe som znova zobral na ruky a niesol ju do nemocnice.
Scott šiel za nejakými doktormi. Chvíľu im niečo hovoril a potom prišli aj s lehátkom na kolieskach, kde ju dali ľahnúť a niekam ju odviedli.,,Scott? Kam ju berú?"
,,Kľud Leo. Idú ju vyšetriť." Len som prikývol.
Prechádzal som sa po chodbe sem a tam. Mal som strach o Zoe. Čo keď sa jej niečo stane? Neprežil by som to bez nej... Čo sa jej stalo? Takto z ničoho nič.
Prišiel ku mne Scott.,,Leo prosím ťa ukludni sa. Zoe nepomôže keď tu budeš nervózne pobehovať. Zoe je silná. Nič sa jej nestane."
,,Ja viem, že to zvládne. Ale aj tak sa o ňu bojím Scott."
Scott
Sedel som dolú v obývačke a pozeral niečo v telke. Zrazu Leo zakričal moje meno. Utekal som do sestrinej izby. Leo mi povedal, že odpadla. Preboha. Čo sa stalo? Rýchlo som zbehol do auta a naštartoval ho.
•••••••••••••••••••••
V nemocnici ju odviezli doktori na vyšetrenia. Do čerta. Len nech jej nič nie je. Leo mi povedal, čo sa stalo v parku. Louis. Jasné. Bývali chalan mojej ségry. Čo od nej chce po troch rokoch?! Zabijem ho, ak jej niečo spraví. Zabijem! Nikto nebude ubližovať mojej sestre!
Leo bol smutný aj nervózny zároveň.,,Leo. Kľud. Zoe sa nič nestane. Možno to je len únavou." Povedal som mu.
,,Ako sa mám ukludniť Scott? Keď baba ktorú milujem, leží v nemocnici lebo odpadla a ja neviem, čo s ňou je."
,,Leo. Doktor povedal, že ju odnesú na vyšetrenia a potom uvidia čo ďaľej. Verím, že to nie je nič vážne. Ver mi."
,,Dobre Scott. Budem ti veriť."
,,Som rád brácho." Povedal som mu. O pár minút sme si šli vonka zapáliť.
New♥Chudák Zoe♥Čo myslíte? Ako to bude ďaľej?♥
neznama19 ♥
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.