1.💖

24 3 1
                                    

Aria:
Ráno jsem se probudila na ten otravný zvuk , který vycházel z mého telefonu ,okamžitě jsem ho vypla a hned vstala , bylo by totiž neslušné přijít do nové školy hned první den pozdě.Hned jak jsem vstala ,tak jsem si šla do koupelny udělat ranní hygienu poté jsem si vzala

Hned jak jsem vstala ,tak jsem si šla do koupelny udělat ranní hygienu poté jsem si vzala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem si vzala svačinu a vyrazila do školy .

Justin:
Ráno jsem vstal kupodivu hned jak zvonil budík,ale to už mě nebývá zvykem ,tak jsem se oblékl a proto že jsem měl ještě čas, zavezl jsem Mé mladší sourozence do školky.A pak jsem vyzvedl kluky a jeli jsme do školy.

Aria:
Jak jsem dojela do Školy , tak mi dělalo problém najít ředitelnu , ale po asi 15.minutach jsem ji našla .Po proslovu ředitelky mě zavedla do třídy a všechen zrak byl upřen jen na mě "třído tohle je naše nová žákyně Aria ,Ario řekni nám o sobe něco "řekla učitelka . Kdyby věděla jak tohle nesnáším "jmenuji se Aria přistěhovali jsme se sem kvůli otci nic zajímavého ". učitelka mě poslala ať si sednu k té holce dozadu jak řekla , tak jsem udělala "ahoj jsem jsem Elizabeth,  ale říkej mi Eli" řekla mile .
○○○○○○
Škola utekla v celku rychle pak jsem si šla dát své věci do skříňky a jak jsem odcházela tak mě někdo chytil za ruku a zatáhl na Záchody.
"Ahoj kotě jsem justin a tohle jsou mí kámoši Ryan a Fredo" byla jsem v celku vyděšená ruce měli v pěst a justin mě mačkal na stěnu ,tak ze mě vylezlo "to je super a co Já s tím ?"ale to jsem neměla dělat ,proto že hned jak jsem to řekla tak jsem ucítila štiplavou bolest na  tváři. "To jenom aby si věděla s kým máš tu čest. Kluci se toho. " hned jak to řekl oba mě začali mlátit a jak přestali sklonil se ke mě justin a zašeptal "tohle je jenom začátek"Pak odešel  po asi půl hodině jsem se zvedla .Hned jak jsem byla doma , tak jsem se zamkla v pokoji a strašně brečela.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Takže tohle byla první část , vím zatím o ničem,  ale příští už bude lepší. A jinak se omlouvám za chyby 😔💖snad se vám to líbilo 💖

Do you promise?  I promise! Kde žijí příběhy. Začni objevovat