Yakınlarımda olan adrese gittiğim de etrafıma bakarak Selin'in annesini bulmaya çalıştım. Daha önce birkaç kere gördüğümden dolayı az da olsa tanıyordum.Bir masada oturduğunu görünce yanına ilerledim ve oturdum.
"Merhana Buğlem. Geldiğin için teşekkür ediyorum ve fazla uzatmadan konuya geçiyorum."
Konumuzun ne olduğunu bilmeme rağmen onaylar bir şekilde baktım ve dinlemeye başladım.
"Selin normalde iyi bir kızdır. Onu anlık bir sinirle yapmış ve çok pişman. Ona bir şans vermeni rica ediyor."
Yüzümdeki ciddi ifadeyi bozmadan karşılık verdim.
"Eminim ki Selin çok iyi bir kızdır. Selin'in tüm disiplin suçları da onun olmayan ikiz kardeşine ait değil mi? Yoksa Selin çok iyi bir kız ve asla böyle şeyler yapmaz."
Kısa bir duraklamanın ardından hızlıca devam ettim. Selin'in yaptığı aptallığı konuşmaktan gerçekten sıkılmıştım.
"Selin'in iyi ya da kötü bir kız olup olmaması beni ilgilendirmez. Disiplin suçları göz önüne alınınca iyi bir kız olduğu da söylenemez. Kendisi beni zehirleyerek ölümden dönmemi sağladı ve ailemi fazlaca üzdü."
Burada ailem diye bahsettiğim kişiler arasında bebeklik arkadaşım Derin ve şuan ki sevgilim Ege de vardı. Derin bebekliğimden beri, Ege ise birkaç aydır benim ailemin üyesiydiler.
"Bu yüzden şikayetimi geri çekmeyi düşünmüyorum. Yapacağınızı bildiğimden bu açıklamayı yapma gereği duyuyorum ve bence dikkate almalısınız. Burada olan herkesi az çok tanıyorum ve hepsi bu konuda beni haklı bulduklarından rüşvet teklifinizi kabul etmeyecekler."
Dedikten sonra ayağa kalktım ve yürümeye başladım. Selin'in annesi arkamdan birkaç şey söylüyor ve bana sesleniyordu. Ama birşey vardı ki sevmediğim kişileri asla umursamazdım ve şuan dedikleri hiçbir şekilde umrumda değildi.
Çiseleyen yağmurun altında ilerlerken umarım hastalanmam diye düşündüm. Biraz zayıf bir bünyem vardı ve bu şekilde yağan bahar yağmuru bile grip olmamı sağlayabilirdi.
---------------------
Ygs'ye haftalar kalmışken grip olmak fazlaca kötü birşeydi.Tüm konularımız bittiği için okulda derslerde test çözüyorduk. Devamsızlık sıkıntımız da yoktu yine aynı sebepten dolayı okula gitmememiz de sorun olmuyordu.
"Bak şimdi Derin şurada formül verilmiş zaten. O formüle uyarak çözdüğünde sonuç 1285 çıkıyor. 1285 sayısını formulde olan sayıya bölünce..." Derken gelen kısa süreli öksürük krizinden sonra anlatmaya devam ettim.
"Sonuç 875 çıkıyor. Yani cevap C şıkkı."
Derin soruyu anlamış olacak ki başıyla onayladı.
"Kesintisiz dört saattir ders çalışıyoruz. Diyorum ki biraz mola verelim yarın devam ederiz, sen de bu arada dinlenmiş olursun. Tamam mı?"
"Tamam Derin."
Diyerek Derin'i uğurladım ve yatağıma geçtim. Yoğunlaşan baş ağrımın geçmesini umarak fazla rahat olmayan bir uykuya daldım.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Uyumlu bir şekilde damlayan yağmur damlarının sesi ile daldığım huzursuz uykudan uyandım. Uyuduğum zamana göre ateşim azalmış ve baş ağrım durmuştu. Panduflarımı ve yatağımın kenarında olan ince hırkamı alarak üstüme giydim ve yatakdan kalkarak yağmuru izlemek için cama yönelerek izlemeye başladım. Gelen ses ile camı biraz daha açarak sesin sahibine baktım. Ege'ydi.
Ege'yi görünce hızla aşağı kata indim. Yağmurluğumu giyip şapkasını da kapattıktan sonra botlarımı giydim ve yanıma aldığım montum ile kapıya ilerleyip dışarı çıktım.
Yağmurun altında odamın camına bakan Ege'ye koşarak sarıldıktan sonra hemen yağmurun gelmediği kenara ilerlememizi sağladım ve montu giydirdim.
"Neden bu yağmurda burada durdun?" Soruma karşılık ilk önce cevap vermemeyi ve beni izlemeyi seçti. Daha sonra konuşmaya başladım.
" Korktum." Söylediği kelimenin anlamamsızlığı ile duraksadım. Neden korkmuştu?
"Neden korktun?"
Az önceki gibi gözlerimin içine bakarak cevap verdi.
"Sana birşey olmasından. Seni kaybetmekten korktum."
"Ben hep seninle olacağım zaten Ege, seni asla bırakmayacağım."
Bunun üstüne Ege bakmayı sonlandırarak bana sarıldı.
"Söz mü?"
Sarılmasına karşılık vererek yanıtladım sorusunu.
"Söz."
Bir hafta sonra sonunda atabildiğim bölümden merhaba. Bölüm hakkında düşünceleriniz neler?
Haftada bir bölüm atmaya karar verdim. Sizce hangi gün olmalı?
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
'Gelecekten Gelen Tanrıça' isimli kitabıma bakarsanız sevinirim.
Sizleri seviyorum ♥♥♥♥
İnstagram; anonimstalker_wattpad
Yedek Hesabım; @Mavi_kelebek_12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ; Stalker |Texting|
Genç KurguAnonim;Stalker adlı ilk ve tek yarı texting kitaptır. Kopyalanması halinde yasal işlem başlatılacaktır! ------------------------------ Anonim;Selam güzellik. Nasılsın? Kim olabileceğini düşünürken aklıma Derin'in gelmesi ile sırıttım. O bu tarz şey...