Jk-Αγαπη μου
Ανα-Καλε τι γινεται εδω?
V-Ο αγαπημενος σου ηθελε να σου δειξει οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που σ αγαπανε και σε νοιαζονται για αυτο δεν υπαρχει λογος να στεναχωριεσαι.
Ανα-Μωρο μου αληθεια?
Jk-Ναι αγαπη μου
Ανα-Σ αγαπω τοσο πολυ.Αμεσως τον αγκαλιασα και ενωσα τα χειλια μας. Ειναι οτι σημαντικοτερο εχω στη ζωη μου. Τον αγαπω τοσο πολυ. Πραγματικα δε ξέρω τι θα έκανα χωρις αυτον. Το φιλι μας εσπασε οταν ακουσαμε τη φωνη της Lee.
L-Ωραια φτανει.
Ανα-Αμαν ρε
Jk-Ενταξει Lee. Παιδια ετοιμοι?
Ανα-Για ποιο πραγμα?
Jk-Α ηθελα να σε κανω χαρουμενη γι αυτο σου εχω ετοιμασει μια εκπληξη. Κοιτα γυρω σου
Ανα-Αχ τι θα κανετε παλι? Γιατι τα επιπλα ειναι στην ακρη?
Jk-Θα δεις αγαπη μου κατσε με τα παιδια.
Ανα-ΟχΕτσι πηγα και εκατσα στον εναν καναπε που ηταν η Βασικικη η Αννα η Lee η Annie και ο Kim. Ο Jungkook επιασε ενα μικροφωνο και εκατσε μπροστα μας.
Jk-Λοιπον πρωτο ζευγαρι ο Suga και ο Jhope. Ας τους υποδεχτουμε.
Και τοτε μπαινουν ο Suga και ο Jhope απ τη κουζινα με δυο μικροφωνα και μουσικη αρχισε να παιζει. Τελικα τραγουδησαν το "Sope me". Ενταξει δεν μπορω να πω γελασα παρα πολυ. Ειδικα με το Jhope οταν αρχισε να ουρλιαζει.
Μολις τελειωσαν και σταματησαμε και εμεις να γελαμε παλι ηρθε μπροστα ο Rap monster.
Rm-Επομενοι ειναι ο Jungkook και ο Jimin. Ας τους απολαυσουμε.
Αρχισε να παιζει ενα τραγουδι που η αληθεια ειναι δεν το ειχα ξανα ακουσει. Βγηκαν ο Jungkook και ο Jimin απο τη κουζινα πηραν θεση και αρχισαν να χορευουν
Οταν τελειωσαν και αυτοι βγηκε ο Rap monster.Rm-Στη συνέχεια εχουμε τον V. Καλη διασκεδαση.
Αρχισε να παιζει το Cypher pt3 και βγηκε απ τη κουζινα ο V και ξεκινησε να ραπαρει. Στο τελος πηγαν γυρω του ολοι και τελειωσαν ολοι μαζι. Ενταξει και στον V γελασα αρκετα.
Οταν τελειωσε και αυτο εκαναν ολοι υποκληση και εμεις τους χειροκροτησαμε.
Jk-Λοιπον αγαπη μου σ αρεσε?
Ανα-Φυσικαα
Jk-Χαιρομαι. Namjoon μουσικη.Αμεσως αρχισε να παιζει μερικα τραγουδια τους και ολοι αρχισαμε να χορευουμε. Περασα υπεροχα. Αλλα μετα απο λιγη ωρα σταματησαμε γιατι τα παιδια επρεπε να φυγουν.
L-Λοιπον γεια σας Αναστασια μιλαμε.
Ανα-Ναι ρε μπαιιΕτσι εφυγαν οι τρεις τους.
Β-Να φευγουμε και εμεις ε?
Αν-Ελα γιατιιιι?
Β-Γιατι ρε εδω θα μεινουμε?
Αν-Ναι?
Β-Δεν εχεις ρουχα κοπελια
Αν-Καλα αλλα θα ερθουμε αυριο
Β-Ενταξει ενταξει
Αν-Τελεια. Λοιπον παιδια φευγουμε και εμεις.
Ανα-Μισο ρε εχω αυριο σχολη να φυγουμε μαζι αν ειναι.
Β-Ενταξει σε περιμενουμε
Ανα-Kookie μου θες να ερθεις σπιτι μου για σημερα και αυριο ξανα ερχομαστε?
Jk-Ενταξει αγαπη μου. Παμε να παρω δυο ρουχα μαζι μου.
Ανα-Ναι παμε να παρω και εγω δυο πραγματα που θελω.Ετσι πηγαμε στο δωματιο πηραμε τα πραγματα μας πηραμε τα κοριτσια μπηκαμε στο αυτοκινητο του Jungkook και πηγαμε σπιτι. Δεν καναμε και τιποτα απλα ξαπλωσαμε και κοιμηθηκαμε μιας και ηταν ηδη αργα.
Την επομενη μερα με ξυπνησε το ξυπνητηρι μου. Μαζι μου ξυπνησε και ο Jungkook φαγαμε πρωινο και ετοιμαστηκαμε. Ετσι μπηκαμε στο αυτοκίνητο του και με πηγε στη σχολη.
Jk-Θα ερθω να σε παρω ενταξει?
Ανα-Ενταξη αγαπη μου τα λεμε μετα σ αγαπω.Ειπα του εδωσα ενα φιλι και βγηκα αυτοκινητο. Μπηκα στη σχολη και με πλησιασαν κατι κοριτσια.
?-Ρε κοπελια τι φαση με τη παρτη σου?
?-Δε σε περιμενα για τσουλα παντως
?-Ναι πραγματικα φαινοσουν καλη. Αλλα αυτες να φοβασαι
Ανα-Εμ τι εκανα?
?-Τι εκανα λεει
?-Εσυ εισαι αυτη που τα εφτιαξε με τον Jungkook μονο και μονο επειδη ειναι διασημος
Ανα-Τι εκανα λεει?
?-Αφου τον ειδαμε και τωρα που σε εφερε.
Ανα-Απλα παρατηστε μεΜολις τα ακουσα αυτα έτρεξα να βρω τον Min και ευτυχως τον βρηκα στον διαδρομο.
Ανα-Τι πηγες και εκανες?
M-Αυτο που καταλαβες
Ανα-Για ποιο λογο?
M-Ρωτας?
Ανα-Γαμωτο μου απλα αγνοησε με αλλα αυτο γιατι εξηγησε μου γιατι
M-Γιατι ηθελα να πληρωσεις Αναστασια.
Ανα-Ελεος αγορι μου.Μετα ετρεξα εξω απ τη σχολη χωρις να ασχοληθω με τα βλεμματα που μου εριχναν καποιες. Πηγα σε ενα παρακακι που ειναι κοντα στη σχολη μου. Εκατσε σε ενα παγκακι και δακρια επεφταν στα ματια μου. Καθομουν εκει αρκετη ωρα μεχρι που ηρεμησα. Πηρα τηλεφωνο τον Jungkook για να του πω να ερθει να με παρει.
Jk-Ναι?
Ανα-Jungkook
Jk-Αγαπη μου τι εγινε? Τι εχεις?
Ανα-Μπορεις να μου κανεις μια χαρη?
Jk-Οτι θες
Ανα-Μπορεις να ερθεις να με παρεις? Ειμαι στο παρκακι κοντα στη σχολη μου.
Jk-Ναι αγαπη μου ερχομαι.●●●●●●●●●●●●●●●●●
Γεια σαςςςς💘
Να και το 23ο
Ελπιζω να σας αρεσει💋
Αστεράκι και σχολιο αν θελετε
Τα λεμε στο επομενοοο❤
DU LIEST GERADE
When I met him {Jeon Jungkook}
FanfictionΗ Αναστασια εδω και 5 χρονια εχει μετακομισει στη Κορεα. Καποτε ηταν μεγαλη θαυμαστρια της kpop και πιο συγκεκριμενα των bts. Μετα ομως απο μια ιστορια που ειχε στο σχολειο δεν θελει ουτε να τους σκεφτεται. Τι θα γινει ομως οταν οι φιλες της την ανα...