harryden
akşam olanlara inanamıyorum! gerçekten bunu hep hayal etmiştim. Sırf onu özlediğim için sevgililerimin çoğundan ayrılmıştım. onda onu farklı kılan şeyler vardı. gözleri, saçları, bakışları...Diğer herkesden farklıydı.onu bunu bırakında suan sevdiğim kadın yanımda çıplak yatıyor!!--ah hadi ama bana sapık falan demeyin ,beyler, hepiniz bu cümleyi kurmak istemişsinizdir.onun o yüzüne bakarken çalmaya başlayan telefonuma lanet ederek yataktan kalktım. Telefonu tam elime alacakken kapandı. bende az sonra ararım diyip yataktan kalktım. duş aldım ve jene bir not yazıp yatağa bıraktım.ve aşağı indim. dışarı çıkacağımı nerden mi biliyorum? Yoksa beni sabah bu saatte aramazlar.Tam arayan numarayı geri aricakken gözüme sofra çarptı. Böyle kuru kuru bir şekilde gitmek olmazdı dimi? elimden geldiğince hızlı bir şekilde sofrayı hazırladım. ve sonra hiç düşünmeden kapıyı çekip dışarı çıktım. Ekrana bakınca kaşlarım istemsizce çatıldı. Arayan numara, beni terketmiş biriydi. hiçbir şekilde hayatıma tekrar sokmak istemediğim ve hakkında lanetler okuyup yemin ettiğim kişiydi.kapıyı çekerkenki umursamazlığım normal bişeyken onu umursamamak sanki imkânsızdı. herzaman aklımdaydı. ona bir daha güvenmemeye yemin etmiştim, ve diğer bir yemindede ona bir daha baba demeyeceğimi söylemiştim...
(hepsinde de bi arama gelmiş mübarek :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)
RomanceBellki arkadaşlar belki fazlasılar.Ancak olucak küçük bir kazanın neleri değiştirebilceğinden haberleri yok. Bu durumda önemli olan unutmamak, eskiyi unutmamak...