Κεφαλαιο 24

2.3K 175 8
                                    

Ξύπνησα το πρωΐ , έναν φοβερό πονοκέφαλο . Τι έγινε χτες βράδυ ; Δεν θυμάμαι τίποτα . Νιώθω εκατομìýρια μικρά ανθρωπάκια να χτυπάν με τα σφυράκια τους το κεφάλι μου . Γιατί με χτυπάνε τι τους έκανα ;

Πήγα να σηκωθώ από το κρεβάτι αλλά ξανά έπεσα πάλι πίσω λόγο της ζαλάδας . Κάτι αστεράκια γύριζαν πάνω από το κεφάλι μου και μου αρχώταν να ξεράσω .

- Μην τολμίσεις και σηκωθείς μικρή . Άκουσα την επιβλητική φωνή του Αλέξανδρου .

-Και να το ήθελα δεν μπορώ . Απάντησα μουτρωμένη .

- Πώς να μπορείς . Αφού χτες το βράδυ ήπιες όλο τον βόσπορο . Πιες τώρα τον καφέ που σου ετοίμασα και άσε τα παράπονα .

- Ποοοο . Δεν θυμάμαι τίποτα . Αλήθεια ήπια τόσο πολύ ; Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι να απομακρύνεσαι με τον φίλο σου μέσα στο πλήθος .

Για κάποιο λόγο σκηθρώπιασε ξαφνικά . Σαν να του είπα μόλις πως κάποιος πέθανε .

- Μην ανησυχείς δεν έγινε τίποτα . Σε σταμάτησα προτού ξεφτηλιστείς .

- Σε ευχαριστώ πολύ μπαμπάκα . Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα .

-χαχαχαχ λογικά θα είχες καταλήξει ένα μοναχικό αλλά πανέμορφο λιονταράκι . Απάντησε και πείραξε τα μαλλιά μκυ κοιτώντας με ταυτόχρονα στα μάτια .

- Ευτυχώς λοιπόν που είσαι εσύ εδώ και με βοηθάς . Ειδικά σε ότι έχει να κάνει σχέση με τον Φίλιππο .

- Ακόμα και να μην ήταν ο Φίλιππος θα σε βοηθούσα . Έχεις συνηδητοποιήσει πως σε 2 ευδομάδες το στοίχημα τελειώνει . Αν κερδίσεις τι θα κάνεις χωρίς εμένα μικρό μου άτακτο λιονταράκι ;

Εκείνη την στιγμή συνηδητοποίησα την βαρύτητα που είχαν τα λόγια του . Είχα πει πως αν κέρδιζα δεν θα με ξαναπλησίαζε ποτέ . Αραγέ αυτό είναι που θέλω πραγματικά ; Να εξαφανηστεί από την ζωή μου .

- Χαχαχ αμα κερδίσω θα κάνω παρτυ φυσικά . Απάντησα και καλά ειρωνικά .

- Αυτό θα το δούμε λιονταράκι . Αλήθεια δεν νομίζεις πως ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε και με το δικό μου κομμάτι του στοιχήματος . Είχες πει πως θα με βοηθούσες να περάσω την τάξη . Η μήπως το ξέχασες ;

- Φυσικά και δεν το ξέχασα . Απλώς τελευταία ήμουν λιγάκι απασχολημένη . Τι θα έλεγες να συναντηθούμε σπίτι σου το απόγευμα ;

-Και γιατί όχι τώρα . Έχουμε πολύ χρόνο στην διάθεση μας . Και έχω πολύ όρεξη για σε.... ενωω μάθημα . Είπε και με κοίταξε πονηρά δαγκόνοντας το κάτω σαρκώδης χείλος του .

Be My Bad BoyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant