Ella's POV
"Kom op! Opschieten!" roep ik naar Jess die nu bezig is met haar haar. "Over een kwartier moeten we op het vliegveld zijn en de taxi is er al!" zeg ik terwijl ik in de spiegel kijk om te zien of alles nog wel goed zit. Wat het zit, want ik heb het tien minuten geleden op gedaan. "Ja ja, rustig aan, ik kom al!"
Als we in de taxi zitten gaat mijn telefoon. Ik pak hem uit mijn tas en glimlach. "Hellooh Ni!" zeg ik met mijn stem vol enthousiasme.
"Ellaa! Are you almost here? Because we need to get to the zone where we are save from the fans. Not that I don't want to meet them but yeah, rather be with you," rammelt hij met een krakelige stem door de telefoon heen. Ik grinnik even. "I can already hear them scream," zeg ik grappend, want ik kan dat dus niet. Niall begint te lachen. "Down, we're not even at the airport yet, almost, like we can see it now,"
"We are here now, you?" zegt hij ongeveer een minuut van stilte later. "Yeah, we're almost there. Like three minutes or so?" Hij humt even als antwoord en ik glimlach klein. "We will wait in the van," zegt hij waarna ik hum.
Als we na twee minuten bij het vliegveld aankomen stappen Jess en ik uit. We worden gelijk begroet door twee mannen in zwart die ons meenemen naar een zwarte auto. Ik gok 'the van'. Als de deuren openen en het gegil start. Eerst komt Harry naar buiten, gevolgd door Zayn en dan Niall. Ik glimlach en zie hem rondkijken. Als hij me ziet glimlacht hij terug en loopt naar mij toe.
Niet zo slim als je het mij vraagt want binnen twee seconden zit er een fan op zijn rug. Ik begin te lachen en sla mijn hand voor mijn mond om het niet op te laten vallen, in tegenstelling tot Jess, die hardop lacht alsof het de laatste keer is dat ze kan lachen.
"Ella!" hoor ik van achter me en ik draai me om. Jade komt aangelopen en ze glimlacht naar me. "Jade!" antwoord ik haar en ik ontvang haar met een knuffel, die Jess als snel joint door haar armen om ons heen te slaan. We lachen en laten elkaar los waarna ik me naar Niall draai, die nu fanloos is.
Als ik naast Niall staat pakt hij mijn hand en begint iedereen weer te gillen. Ik draai mijn rug naar hun toe en bloos even waardoor Niall begint te lachen en een kus op mijn wang drukt. Hij laat mijn hand dan los en gaat naar de fans toe die achter worden gehouden door dranghekken en beveiliging.
Ik ga weer bij Jess en Jade staan terwijl we naar de jongens kijken die bij de fans staan.
"Girls, could you follow us if you wanna go inside?" We kijken alle drie op van onze telefoons en knikken een voor een naar de man van de beveiliging. Als we binnen in het gebouw zijn nemen we plaats op een van de bankjes.
Na ongeveer een half uur komen de jongens binnen en lopen Niall en Harry richting ons. Harry gaat naast Jade zitten en Niall neemt plaats op mijn schoot. Ik lach en por hem in zijn buik waardoor hij opstaat. "Stand up Ella," zegt hij dan waardoor ik glimlach en opsta. Het volgende wat ik weet is dat ik op zijn schoot zit.
"We need to wait another quarter then we can check in, you girls can come to the place where we wait for another hour and then we need to leave," legt Harry uit waarna Niall pruilt. Ik grinnik en druk een kusje op zijn pruillip waarna ik mijn rokje gladstrijk.
Liam Zayn en Louis komen vijf minuten later ook bij ons zitten alleen nu met Eleanor Sophia en Perrie. Ja ik weet hun namen ondanks dat ik ze nog nooit heb ontmoet. Blame Je-
"O mijn god. O mijn god. Dit is waar toch. Ella, zeg me dit is waar jij ziet ze ook," begint Jess terwijl ze mijn armen pakt en me door elkaar schudt. Ik lach en haal haar handen van mijn armen en knik. "Ja ja Jess, dit zijn ze zelfs ik weet dat." zeg ik lachend waardoor ze me boos aankijkt. "Maak geen grapjes a.u.b, ik vind dit erg ernstig," zegt ze met een zo formeel mogelijke stem waardoor ik harder begin te lachen. Als ik opkijk zie ik iedereen ons raar aankijken waardoor ik naar Jess kijkt die zo rood als een tomaat is. "Zie je, nu heb je me voor schud gezet, hater," zegt ze met een pruillip waardoor ik weer begin te lachen.
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfiction'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...