Epiloog

187 23 13
                                    

Ella's POV

Het was om eerlijk te zijn best zwaar, de tijd dat Niall d'r niet was. Hij is twee keer langs geweest. 

We zijn een keer uit elkaar geweest. Het begon de eerste keer dat hij langs kwam. Ik was blij en alles, maar ik miste hem heel erg en ergens ging er iets mis waardoor hij het uitmaakte. Dankzij Jess Leon, hun zijn trouwens wel wat geworden, Jade en Harry zijn we de tweede keer dat hij langs kwam weer bij elkaar gekomen. 

We hebben heel veel geskyped en als je me vraagt, hoe vaak ben je over je internetbundel of belbundel gegaan? Ja, dat was vaak. Misschien al wel meteen na de eerste twee dagen van de maand. Oops. Not.

"Waar denk je aan?" Ik kijk op en zie Jess. "Gewoon, afgelopen tijd." zeg ik dan waardoor ze knikt. Terwijl zij de taxichauffeur vertelt waar we heen moeten kijk ik uit het raam.

Na tien minuutjes zijn we op onze bestemming en worden we gebracht naar waar we moeten zijn.

Na nog eens tien minuten loop ik naar het raam en frons. "Ik zie nog niets, ze zouden er nu al moeten zijn toch?" zeg ik terwijl ik me naar Jess draai. "Misschien is er wat vertraging, we zien wel, kijk jij nou maar naar buiten," zegt ze terwijl ze zich weer op Leon richt.

Ja, hij is ook mee ja.

"Hurry," hoor ik Jess zacht mompelen en net als ik me wil omdraaien om haar te vragen wat ze bedoelt voel ik twee armen vanachteren om me heen geslagen worden. Net als ik wil gillen hoor ik zijn stem. "Guess who?" 

"Niall!" roep ik blij terwijl ik me omdraai in zijn armen en praktisch gezien op hem spring en hem door knuffel. "I missed you so much," mompel ik terwijl hij me vast houdt. "I missed you more, don't deny it." zegt hij en hij lacht even. Als ik weer voor hem sta zonder dat ik aan hem vastgekleefd zit geeft hij me een kus en pakt mijn hand. "Leggo? I'm hungry," zegt hij en ik lacht. "Yes, leggo,"

Terwijl we naar de uitgang lopen denk ik terug naar het begin van deze hele 'tour'.

'Ik had nooit gedacht dat het zo zou aflopen.'

Denk ik voordat we de gillende menigte van Fans van Niall inlopen. 

I love you all

xx

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu