De obicei un episod standard din Scooby Doo începe cu gâsca de prieteni conducând undeva,apoi monstrul se arată in locurile publice in care oricine poate fii văzut,în schimb această se ascunde in umbră, mârâind si șuierând in general comportându-se ca un monstru.Aici dăm de prima întrebare logică din universul Scooby Doo "De ce cineva ar face asta?",dacă erau cu adevărat monștrii ar fii avut sens dar aceștia nu sunt monstri, sunt oameni in costume.Cu toate acestea in fiecare episod se furișează prin întuneric, acționând ca monștri atunci când nu e nimeni care să-l observe.
Monștrii sau mai degrabă oamenii în costume de monstru foarte rar spre niciodată își ies din personaj.Gașca misterelor nu întâlnesc vreodată cu monstrul care măcar arată o trăsătură umană, indicând faptul că o persoană se află sub mască. Chiar și atunci când Scooby Doo si Shaggy își fac teatrul lor de " hai să ne prefacem că suntem frizeri",monstrul li se alătură cel puțin o perioadă după care realizează "hei eu ar trebuii să fiu un monstru". Chiar și atunci când este păcălit el nu reacționează ca un om normal.
În cele din urmă,de ce gașca misterelor continuă să dea peste monștri,cu siguranță acest lucru nu poate să fie o simplă coincidență,este ca și cum soarta însăși atrage gașca noastră cutezătoare de adoleșcenți in aceste aventuri ciudate și intr-adevăr așa este.Secretele Scooby Doo încep cu mult înainte ca evenimentele din desen să existe,probabil cu mult înainte ca acest „Clan" Scooby să se fii născut. La un moment dat in trecut o persoană a făcut o vrajă care a adus o magie neagră pe pământ, această magie s-a manifestat sub formă de costume monstruoase BLESTEMATE. Cum astfel se pot explica atâtea costume care sunt atât de realiste încât să poată simula orice,de la un gândac rău din viitor,la o fantomă de 10.000 de volți sau un monstru de gudron. Gândiți-vă la acest lucru pentru un moment, cum poate cineva să ia un costum si baterie de mașină si sa facă un monstru electric sau o fiară de gudron, nu contează cât de creativ ești,pur și simplu este imposibil fără puțină magie din partea ta.
Peste câteva generații „clanul" Doo va fii din nou uman,acesta este motivul pentru care Scooby si gașca găsesc în mod constant și prind monștri, ei sunt atrași de aceste costume,de forțele binelui și ale răului.
CITEȘTI
SECRETUL ÎNTUNECAT A LUI SCOOBY DOO
Historical FictionTe-ai uitat vreodată cu adevărat la serialul Scooby Doo?