Απο όπου ξεκίνησα.

13 0 0
                                    

Με λένε Κριστιν και είμαι 16 χρόνων ζω σε ένα ορφανοτροφειο παράλληλα περνώ τον ελεύθερο μου  χρόνο με τα βιβλία. Νιώθω πως τα βιβλία μου είναι η αναπνοή μου δεν μπορώ να τα αποχωριστω για κανέναν λόγο, ξεχνιεμαι λιγάκι με αυτά, με τους ιππότες που θα σώσουν τις πριγκιπισσες και θα ζήσουν αυτοί καλά. Εύχομαι αυτό να γινόταν και στην πραγματικότητα αλλά θα μείνω πάντα σε αυτό το παλιό ορφανοτροφειο.Θα περιμένω τον πρίγκιπα μου για να βγω από έδω. Ήρθε η Δευτέρα κανονισα να κάτσω σήμερα στην αίθουσα προβολών μαζί με την Ρουθ. Είδαμε κωμωδία σήμερα, είχα σκάσει στο γέλια η Ρουθ προσπαθούσε να είναι σοβαρή αλλά δεν τα κατάφερνε και πολύ εγώ στο τέλος έριξα μια ματιά στον Χαρυ αναστεναξα μια στιγμή και στην συνέχεια γύρισα πλευρό το ίδιο έκανε και η Ρουθ ζήλεψα τόσο πολύ που κρατσανισα τα δόντια, έπειτα φύγαμε εγώ πήγα στο κυλικείο να πάρω φαγητό μετά βγήκα έξω στο σιντριβάνι όπου εκεί ήταν ο Χαρυ έκατσα μαζί του και αρχίσαμε να μιλάμε. Θέλει να βγει όπως και εγώ να γνωρίσει τον κόσμο να δουλέψει να αγαπήσει, έτσι είδα ότι είχαμε πολλά κοινά ποτέ δεν είχαμε μιλήσει για κάτι σημαντικό και μόνη μας θα ήθελα να το ξαναεπαναλαβουμε του είπα αφού χτύπησε το κουδούνι,μπήκαμε μέσα και κάναμε βιολογία με την Κυρία Ραντελ κάναμε το κυκλοφοριακό σύστημα μου αρέσει πολύ αυτό το μάθημα σου διευρύνει τους ορίζοντες και μαθαίνεις τι είσαι πραγματικά.

My Harry Where stories live. Discover now