66.

1.9K 95 9
                                    

Zoe

Šli sme do mojej izby a Leo ma položil na posteľ. Na um mi prišiel Louis. Dúfam, že nám dá pokoj. Ja už nechcem mať strach, že prídem o Lea. Potom som si pomyslela na maturity. Ach nie. Ľahla som si a Leo si ku mne prisadol.

,,Leo? Podáš mi prosím ťa knihu zo slovenského?" Poprosila som ho.

,,Jasné. Kde ju máš?"

,,V taške." Leo len prikývol a šiel mi po tašku. Celú mi ju priniesol a položil na posteľ.

,,Ďakujem láska." Povedala som a začala sa hrabať v taške. Vzala som si knihu aj zošit zo slovenského.

,,Leo? Ty sa nechceš učiť na maturity?" Pozrela som sa naňho.

,,Ani nie." Povedal a začal si niečo pozerať na mobile.

,,Žiadne nie." So smiechom som mu vzala mobil.

,,Ale láska. Mne sa nechce učiť."

,,Budeme sa učiť spolu. Inak ti mobil nevrátim len po maturitách."  Leov mobil som si dala do zadného vrecka na rifliach.

,,Prečo mi to robíš?" Povedal ublíženým hlasom.

,,Lebo chcem, aby sme spolu ukončili strednú školu a potom mali krásny život." Povedala som a Leo ku mne prišiel bližšie.

,,Láska neboj sa. My spolu strednú ukončíme a aj život budeme mať krásny." Povedal a začal ma bozkávať. Využil moju nepozornosť a zobral mi jeho mobil.

,,Ale učiť sa mi teraz nechce. Na to mám ešte čas." Povedal a odišiel z mojej izby.
Čo má s tým mobilom? Ten jeho mobil by som radšej vymenila za jeho bozky. Pff...

•••••••••••••••••••••

Učila som sa v izbe asi pól hodinu, aj keď maturity sú o mesiac, čiže v apríli. Leo sa na mňa neprišiel ani len pozrieť. Asi sa rozpráva s bratom.

Leo

Išiel som za Scottom do jeho izby, pretože keby ostanem pri Zoe, tak ma prinúti sa učiť a to sa mi vážne nechce. Otvoril som dvere a uvidel Scotta ležať na posteli s mobilom v ruke.

,,Ahoj. Môžem sa k tebe pridať?" Opýtal som sa ho detským hlasom. Scott sa zasmial.

,,Môžeš sa ku mne pridať maličký." Povedal a znel ako pedofil.

,,Scott? Si si istý, že nie si pedofil?" Povedal som a sadol si k nemu na posteľ.

,,Leo? Si si istý, že nie si debil?"

,,Dobre, dobre. Ja sa len pýtam."

,,Veď aj ja som sa len pýtal." Pozreli sme sa na seba a začali sa smiať. Neviem na čom sme sa smiali, ale bolo to smiešne.

,,Prečo nie si pri mojej sestre?"

,,Chce ma prinútiť učiť sa s ňou na maturity." Povedal som a hral sa, že plačem.

,,Leo? Si fakt idiot." Povedal Scott a nakukol mi do mobilu.

,,Hej! Kto je Emily?!" Skríkol na mňa.

,,Ty debil. Chceš aby som dostal infarkt? Je to moja sesternica. Prečo?"

,,Máš šťastie. Už som si myslel, že podvádzaš moju ségru. Už by som ti rozbil hubu." Ukázal na mňa prstom.

●Bad Couple●Dokončené●Donde viven las historias. Descúbrelo ahora