Bu hikayede Merinette ve Adrienin geçmiş bir uygarlıkdaki hikayesini anlatıyor. Bu hikayede Adrien zengin ve şımarık bir aile çocuğu. Merinette ise fakir ama akıllı, dürüst ve çalışkan ve aynı zamanda da ailesini kayb etmiş güçlü bir kızdır. Bir az Kozet hikayesine de benziye bilir. Umarım beğenirsiniz.
Merinette yine her zamanki gibi müşterilerin odasını topluyordu. Ve müşterilerler de ona üç-beş kuruş bahşiş olarak veriyorlardı.
Merinette küçük bir köyde küçük bir otelin hizmetçisiydi. Otelin sahibi- bayan Chloe ona her zaman kötü davranıyordu. Müşterilerin de ona iyi davrandıkları söylenemezdi.
Bu gün Merinette yine erken kalkıp önce her yerin tozunu aldı, yerleri süpürdü, sildi. Bayan Chloe ve müşteriler daha uyanmamıştı. Neredeyse tüm işleri bitirmişdi. Çok yorulmuştu. Pencerenin yanında duran sandalyeye oturdu. Sessizce pencereden dışarıyı seyr etmeye başladı.
Uzun süre seyr etdi. Dalmıştı. Dışarıdaki ağaçların yeşilliyine, kuşların sesine, bir az uzaklıkdaki parkda olan narin ve güzel çiçeklere dalmıştı...
Aniden arkadan bir şeyin onun sandalyesine vurduğunu hiss etti. Yanılmamıştı, bayan Chloe onun sandalyesine tekme atdı. Merinette sanalyeyle birlikte yere düştü.
Chloe: seni tembel işe yaramaz! Neden oturuyorsun! Kalk temizlik yap! Yerleri sil çabuk!
Merinette: a-ama b-ben yerleri sildim z-zaten.
Chloe: neeeee!!!!! bana karşımı geliyorsun! demek bana karşı geliyorsun ha!
Merinette: ha-ha-hayır efendim. b-ben...
Chloe: kapa çeneni! Çabuk kalk git müşterilerin odasını temizle.
Merinette ( korkmuş ve üzgün bir şekilde ): tabi efendim.
Bu arada biz de geçelim Adriene. Adrien 1.80 boylarında yakışıklı, yeşil gözlü, sarı saçlı ve az şımarık zengin biridir. Babası- bay Gabriel, annesi- bayan Tibetdir. Adrien ormanda avlanmayı çok sever. Boş zamanlarında avlanmak için hep ormana gider. Anne ve babası çok zengin ve bir o kadar da mütevazi, iyi kalpli insanlardır. ( ama sanırım Adrien onlara çekmemiş. Neyse konuya döneyim ). Adrienin Nino adında bir çocukluk arkadaşı vardır. İkisi de aynı köyde yaşıyorlar ve çocukluklarını birlikte geçirmişler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adrien ve Merinette
Fiksi PenggemarMerinette ve Adrienin geçmişte bir uygarlıkta yaşıyordur.Merinette Chloenin işlettiyi bir otelde hizmetçidir. Adrien şımarık biridir ama sonradan Merinette sayesinde değişecek.