Bölüm şarkısı / Nathan Lanier - TornBölümü hızlıca yazdım ve düzenleyemedim. Yazım yanlışları affola. Bunun haricinde okunma artışı ve vote oranı çok düşük. Bu üzüyor ve yazma hevesimi kırıyor. Burdan hikayeyi sahiplenenlere sesleniyorum lütfen bana yardımcı olun ve daha geniş bir kitleye hitap edelim. Sizi çokça seviyorum. Okuyan gözlerinizden öperim...
🌹🌹🌹🌹🌹 Bölüm ithafı kesite attığı yorumla karnımda kelebekler uçuran okuyucuma gelsin. İnşallah emeklerinin karşılığını alırsın 💞 Tumblr_prensesi
Arkamı döndüğümde gözüme çarpan karartının bir yanılgı olması en büyük dileğimdi. Birinin beni takip ediyor olması zaten ürkütücüyken bir de mezarlıkta böyle bir şey yaşıyor olmak iyi bir deneyim değildi.
Biraz daha baktığımda beynim her ne kadar tersini söylese de bir karartı olduğu kanısına varmıştım. Düşünmem gereken ve aslında hiç düşünmemem gereken o kadar çok şey vardı ki , bir bilinmezlikte asılı kalmıştım.
Mehir bir daha düşünmeyeceklerim ve maziye gömeceklerim arasında başı çekiyordu. Hayatımda ilk defa bir erkeğe bu kadar yaklaşmışken yaşadığım reddediliş ruhumda büyük bir hasar bırakmıştı.
Okulum ve gireceğim sınav en başta düşünmem gereken şeyler arasındaydı ama onu yok saymak daha kolay geliyordu.
Bir de yeni çıkan gizemli edebiyat öğretmenim vardı. Beni araması ve okula dönmemle ilgili birkaç şey söylemesi gerçek dünyaya dönmem için yeterli olmuştu. Hızlı adımlarla durağa yürüyüp kendime dolmuşta oturacak bir yer aradım.
On beş dakika sonunda okula vardığımda ilk ders bitmiş ve tenefüs zili çalmıştı. Okula geç gelmem üzerine bana dönen bakışlar yerimde rahatsızca kıpırdanmama sebep oldu. Hızlıca merdivenleri çıkıp aslında görmek istediğim insana bakmadan sırama yerleştim.
Edebiyat iki dersti ve öğretmenle tanışma fırsatı bulacaktım. Ders başlayana kadar dinlenebilmek için sıraya kafamı koymuştum ki Melis koşarak yanıma geldi.
" Neredesin sabahtan beri Gece ? Seni merak ettim." birilerinin beni merak ediyor olması güzeldi.
" Önemli bir şey yok. Uğramam gereken bir yer vardı ve o yüzden geç kaldım " mezarlığa gittiğimi söylemem beraberinde yeni sorular doğururdu ve cevaplamaya hazır değildim.
" Sabah Mehir 'de olmayınca ben birliktesinizdir sanmıştım. Aa hatta Kerem Hoca Mehir 'de gidince seni sordu ve arayacağını söyledi. Aradı mı ? "
"Evet aradı ama öğrencileriyle bu kadar ilgili olması sinir bozucu " hayatıma bir öğretmen veya herhangi biri , kimsenin dahil olmasını istemiyordum.
"Saçmalama Gece o bir öğretmen ve merak etmiş olabilir. Ayrıca bu sene son sınıfız , daha sıkı takip ediyorlar. Gece aslında sana bir şey sormak istiyorum " beklediğim şeyi sormasından ne kadar korktuğumu anlatamazdım. Bu konunun açılması fikri bile ellerimi titretmeye yetiyordu. Yine de bundan kaçamazdım. Bütün okul bir şekilde bir şeyler duymuş olmalıydı.
" Sorabilirsin " sormasan daha memnun kalırım aslında.
" Dün okulda biriyle kavga ettin galiba. Birkaç kişi seni Mehir'in kucağında görmüş ama okulun geri kalanı anlatılanlara pek inanmıyor. Mehir kimseyle konuşmadığı için " bu aslında iyi bir şeydi. Acizliğimi bütün okul izleyeceğine sadece birkaç kişi Mehir'in beni taşımasına tanık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecedeki Son Nefes
Teen FictionGenç adam gecenin karanlığında yalnız yürüyordu. Karanlık korktuğu bir şey değildi. Yalnız olmayı ve gecenin sessizliğini dinlemeyi severdi. Her şeyden kaçıp üstündeki yükleri hafifletmek istediği için ona huzur veren yere ilerliyordu. Bütün şehri a...