Buna!Sunt Anca,am 15 ani si sunt in clasa a 9-a. Am un frate mai mare, numit Andrei, care este in clasa a 12-a, avand 18 ani. El are o iubita, colega cu el in clasa, numita Ioana.
Peste 3 luni este balul bobocilor.Ma gandeam sa ma imbrac intr-o rochita alba.Nu am cu cine sa merg la ball, deci am sa il rog pe frati-miu sa il roage pe prietenul lui cel mai bun, Alex, care are 17 ani, sa ne intalnim. Eu am un super crush pe Alex, din clasa a 6-a, cand Andrei s-a imprietenit cu Alex(din clasa a 9-a).
-Buna, Alex! Ma gandeam ... Ai vrea sa cantam amandoi "Counting stars"?incep eu incetul cu incetul.
-Buna, Anca! Noi nu prea am vorbit noi doi! Da.Mi-ar face mare placere sa cantam amandoi!
Am cantat noi doi ceva timp, si imi zice el:
- Mi-as dori sa ne intalnim de mai multe ori! Imi pare chiar nespus de rau ca noi doi nu am mai stat impreuna mai mult timp. Uite, pe foaia asta e numarul meu de telefon. Maine, dupa ore as vrea sa ma astepti la intrarea scolii. Mi-ar face mare placere sa te scot la un suc.Ce zici?
- Da. La 6 fix sunt in fata scolii.
A doua zi, dupa ora plictisitoare de istorie, l-am asteptat pe Alex in locul stabilit. El ajunge cu cinci minute mai tarziu, dar se scuza politicos, spunandu-mi ca a trebuit sa copieze tot de la tabla.
- Si... Unde ma duci? intreb eu curioasa.
- Ma gandeam ca ar fi o idee buna sa te duc la Starbucks.
Cand ajungem la Starbucks, comandam 2 freshuri de capsuni, ca sa ne racorim dupa o zi calduroasa de septembrie. Dupa ce vorbim ceva timp, el sparge gheata si imi zice putin rusinat:
- Esti tare draguta! Nestiindu-te prea bine( Andrei i-a mai zis de mine) credeam ca esti mai rautacioasa. Nu esti asa cum a zis Andrei.
Timp de 2 saptamani am vorbit in fiecare zi pe WhatsApp si ne-am intalnit in fiecare zi dupa scoala. Intr-o zi, ma aduce acasa. O rog pe mama sa il lase sa stea o ora la mine ca sa "facem teme".Mergem amandoi la mine in camera, si ne asezam pe pat.
- Hai.Ne apucam de teme? intreaba el foarte jucaus.
-Stai. Vreau de ceva timp sa iti zic ceva, dar niciodata nu a fost momentul pentru asta.
O clipa de tacere s-a declansat, si eu rostesc niste cuvinte din adancul sufletului meu:
- Cred ca m-am indragostit! De tine e vorba!
- Si eu cred ca m-am indragostit, de tine e vorba!
Ne uitam unul la altul, si incetul cu incetul ne apropiem. Inchidem ochii si acolo, in camera mea, are loc primul nostru sarut. Dupa ce ne desprindem din sarut, ma ia in brate si ma strange la piept.
-Ai... vrea... aaammm ... sa fim impreuna?intreaba el emotionat.
Mie, incepand sa imi bata inima din ce in ce mai tare, ii spun cu vocea tremurand:
- Da. Si il pup eu pe obraz.
Dupa acel eveniment, am inceput sa ne intalnim mereu, inainte de ore, dupa ore, in pauze. Intr-o zi ii zic:
- As dori sa te prezint familiei mele, fiindca trebuie si ei sa stie ca suntem impreuna.Ar fi un soc daca ne-ar vedea pupandu-ne in parc, nestiind ca suntem impreuna.
-Ok. CHiar asta voiam sa te rog. Voiam sa te prezint familiei mele.Dar o facem dupa ce ma prezinti tu.E bine asa?
- E perfect!
Dupa scoala, imi rog familia sa faca o masa frumoasa, in familie, si sa nu lipseasca nimeni. La 7:30 vin eu si cu Alex si ne ducem la usa de la intrarea casei mele. Intram in casa si spun tuturor:
- Mama, tata, Andrei ... el e Alex, iubitul meu. Un moment de tacere se afunda in sufrageria noastra. Tata sparge tacerea si zice:
-Buna. Eu sunt Constantin, tatal Ancai, si ea e sotia mea, Camelia.Bun venit! i-a loc la masa.
-Saru'mana! Acesta este pentru dumneavoastra( ii da mamei un buchet de flori)!
Il tin eu de mana si ne asezam la masa unul langa altul.
- Ba Alex! Asa ma! Nu zici nimic? Esti cu sora'mea si nu zici nimic?intreaba Andrei razand. Sa stii ca daca ii faci ceva, o sa ai de a face cu mine.
- O sa am grija.Va promit.
Dupa ce terminam de mancat si de vorbit, mama si tata strang masa.
- Va multumesc de ospitaliere, dar eu trebuie sa plec acasa, spune Alex. Ma saruta si pleaca.
-Anca, ai facut o alegere foarte buna.Alex pare un baiat foarte grijuliu si dragut.De romantic nici nu mai zic, spune mama.
YOU ARE READING
Iubire Neinteleasa
RomanceBuna!Sunt Anca sunt in clasa a 9-a si am 15 ani.Mie imi place de un baiat, numit Alex. Cititi-mi povestea ca sa aflati ce se intampla in viata mea.