1.rész

585 26 4
                                    

Sziasztok Kim vagyok, 20 éves, szőke hosszú hajam van. A gördeszkázás a mindenem. Az életem elég bonyolult de erről a történetben részletesebben mesélni fogok.
****
Minden nap megyek deszkázni a barátaimmal: Cammel és Dylennel. Ők a legjobb barátaim, rájuk mindig számíthatok, rajtuk kívül nincs senkim. A szüleim meghaltak amikor 5 éves voltam egy autóbalesetben, utána árvaházba kerültem de már csak 1 év és szabad vagyok.
A fiúkkal osztálytársak vagyunk és folyton szivatjuk egymást, a magatartásunk nagyon szar, de a tanulmányaink jelesek mind a hármunknak.
A mai deszkázás is szokásosan indult. De amikor oda értünk lefagytam. Megláttam egy olyan helyes fiút mint még soha. A fiúk hívtak, hogy menjek, de mintha meg se hallottam. Kb még vagy öt percig csak álltam és bámulta, de ezt észre vette és elkezdett felém gurulni a pennyboard-jával.
-Szia Justin vagyok-mondta egy varázslatos mosoly után.
-Szia Justin, én Kim vagyok-mondam egy kicsit zavartan.
-Oda jössz hozzánk vagy inkább a barátaiddal deszkázol?-kérdezte a barátai felé mutatva.
-Veletek megyek.-mondtam magabiztosan.
-Okés.
Oda mentünk bemutatott a barátainak. Cammékhez nem mentem oda de nem is hívtak, látták, hogy jól érzem magam az „új barátaimmal."
2 óra múlva szóltam Justin-nak, hogy nekem mennem kell, meg amúgy is már sötétedik. Haza kísért.
A házunk elé érve megbeszéltük, hogy reggel a parkba találkozunk és együtt megyünk suliba, mert kiderült, hogy osztálytársak leszünk, mert ők most költöztek ide és itt kezdi az egyetemet.
Egy ölelés után befutottam a házba és boldogan az ágyamra huppantam.
Alig tudtam elaludni annyira izgultam. Olyan helyes, okos, tehetséges és kedves is. (Remélem lesz belőle valami.)
Reggel mikor kimentem már Justin ott várt a kerítésnek támaszkodva.
-Szia Kim.
-Szia Justin.
A suliba egymás mellé ültünk, éppen egy sztori mesélés közepébe voltam mikor Dylan odajött és lerángatott. Cameron és Dylan egyszerre akadtak ki, hogy elhanyagolom őket, nem foglalkozott velük pedig ez nem így van attól még, hogy megismerkedtek egy másik sráccal még ők maradnak a legjobb barátaim.
Délután Justinékhoz mentünk beszélgettünk a múltunkról, mi az elképzelésük a jövőről.
Elég messze lakunk és már sötét volt mikor abba hagytuk a beszélgetést ezért Justin felajánlotta, hogy aludjak náluk. Nem tartottam túl jó ötletnek, mert alig ismerem de végül bele egyeztem.
Lefürödtem és kértem ruhát, be feküdtem az ágyba, amíg Justin is lefürdött, mikor kilépett nem tudtam levenni kockás hasról a tekintetem.
Felvett egy pólót és bebújt mellém. Kicsit furcsáltam, hogy egy ágyba alszunk de nem zavart, mert nagyon bejön ez a srác. Átkarolt és pár perc múlva el is nyomott minket az álom. Reggel korán keltünk, mert suliba kellett menni de legalább péntek van. Együtt mentünk ismét és az egész napot együtt töltötték.

-Valódi érzés-Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora