13 (Yenilendi!)

2.2K 152 10
                                    

1 Hafta Sonra:
İş çıkışında, Yoongi beni eve bırakmıştı.
Şu anda da yatağımda sırt üstü uzanmış halde yatıyordum.
Yoongi ile aramızdaki şeyleri düşünmek bana huzur veriyordu. Dudakları, burnu, küçük çekik gözleri.
O kadar mükemmeldi ki anlatamıyordum bile.
Bana her baktığında hafif tebessümleri, çekik gözlerini açıp kapaması.
O harika bir adamdı.

Garip geçen günlerimin ardından, az da olsa artık mutlu hissetmeye başlamıştım.
Yoongi ile aramız gerçekten iyiydi, şirkette beraber zaman geçiriyorduk. Kısaca yakın arkadaş olmuştuk.
Geçen zaman süre zarfında, Yoongi'ye bakarken kalbimin ritminin değiştini fark etmiştim. Tamam kabul ediyordum, ona arkadaş gözüyle bakmıyordum. Ona karşı olan hislerimin adını koyamıyordum.
Ne hissettiğimi, tam olarak kestiremiyordum. Gerçekten hayatımda babamdan sonra ilk defa bir adamı seviyor olabilir miydim?
Normalde bunu düşündükçe kendime böyle bir şeyin, imkanı yok diyip dururdum. Yoongi hayatıma girdikten sonra her şey değişmişti. Aslında, Yoongi hayatıma girdikten sonra ben, ben olmaktan çıkmıştım.
Kendimi de anlayamamaya başlamıştım.
Genel olarakta kendimi çok iyi anladığım söylenemezdi aslında. Belki de hayatıma gerçekten ihtiyacım olan varlık girmişti.
Yoongi.
Bilmiyordum. Bilmediğim için kendime hemen bir şeyler söylemiyordum. Duygularımın tamamen yerine oturmasını bekliyordum.
Her şeyden emin olmayı.

First Love  /  M Y GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin