(Trochę dramatic music , polecam włączyć xD)
- Proszę usiądź obok Liliany- powiedział do niego , wskazując na mnie.
Podszedł powoli , nie zwracając na mnie uwagi. Ja obserwowałam go ostrożnie. Gdy usiadł, spojrzał na mnie, w tym samym momencie ja też spojrzałam na niego .
Moje serce zaczęło szybciej bić ... Te oczy ! Nie wiedziałam zupełnie co się ze mną dzieje. Nigdy się jeszcze tak nie czułam..
Zaraz to przecież nie może być .. Nic z tego, mnie nikt się nie podoba ! Obiecywałam sobie przecież : ,,FOREVER ALONE '', a teraz co ? Halo ziemia do Lilly !
CHOLERA JASNA ! Stało się to czego się obawiałam.. zakochałam się !
Co ja teraz zrobię?! Mam się do niego odezwać ?! Czy ja się w ogóle mu podobam ?! Jeszcze pomyśli sobie, że jestem jakąś wariatką, cała się trzęsę !
Zaczęły mi się pocić dłonie i plątać język..
- Cześć jestem Karol !- wyciągnął rękę
TERAZ TO JUŻ PO MNIE ! Mam ręce jakbym je spod kranu dopiero co wyjęła ! Jeszcze ten jego głos! Liliana przestań !! Ogarnij się dziewczyno !
- He..ej.. j..aa Lil..ian...a - wydusiłam i lekko dotknęłam jego delikatną dłoń swoją spoconą łapą, tak, żeby nie poczuł, jak bardzo jest mokra.
*uśmiechnął się*- Czy on próbuje mnie zabić! I jeszcze te jego słodkie dołeczki! Ludzie HELP MEEEEE!!! -zaraz się chyba mydłem w płynie potnę..
Ale ja jestem głupia, pewnie on teraz będzie miał ze mnie bekę, przecież nie może zwrócić uwagi na COŚ takiego jak ja.. Liliana zapomnij o nim!
Kiedy w końcu wyszliśmy z tej pieprzonej klasy chciałam zniknąć stamtąd tak szybko jak tylko to możliwe. Niestety...
Złapał mnie za rękę
- A ty gdzie się wybierasz ?
- Yyyy, że.. żee j...aa ??
- No nie duch święty ! Nie masz może ochoty gdzieś dziś wyjść?
-Jaaa yy ..wy..jść ?
- Ojj Lilka .. Znajdź mnie na fejsie i napisz czy możesz - wepchnął mi do ręki małą ,żółta karteczkę i poszedł.
Zaraz czy on nazwał mnie LILKA ?! Wyjście ?! Z NIM?!!! .. Nie to na pewno był tylko sen !
TO MUSIAŁ BYĆ SEN !
I tak zakończę ten rozdział, biedna Lilka i jej 1 zauroczenie. Czy poradzi sobie z tymi wszystkimi problemami ? Miejmy nadzieję, a resztę dowiecie się już w rozdziale 4.
Jak na razie wena dopisuje, więc pojawi się jeszcze kilka rozdziałów. Do następnego !
CZYTASZ
LIFE ON
Teen FictionHej mam na imię Liliana, ale wszyscy mówią na mnie Lily i chciałam opowiedzieć wam o moim powalonym życiu *śmieje się* !