Jisoo
Havluyu bedenime sardıktan sonra banyodan çıktım. Çıplak ayaklarımla otel odasın da geziyordum. Sonun da kendimi yatağa atmamla Rose'un küfürlerine maruz kalmıştım. Oha kızın varlığıyla yokluğu bir resmen!
"Jisoo bir siktir git ya! Dün saat 4 de yattım uyumaya çalışıyorum!"
Yana kayarak üstünden kalkmış oldum. Yan tarafta ki telefonumu alarak sosyal medya da gezmeye başladım. Bütün sosyal medyaları talan ettikten sonra araba oyunumu açtım. Ehehe bu oyunu çok seviyorum.
Oyuna devam ederken sonuna çok az kalmıştı. Telefonun çalmasıyla yerimden sıçradım. Aishh çok korktum. Tam da geçiyordum ya!
Gerizekalı 2 arıyor...
Telefonun yeşil butonuna basarak açtım. Karşı taraftan bir sürü ses geldi. Ardından lisa'nın sesi.
"Unni kızma ama bir şey diyeceğim"
"Söyle lisa söyle. Sabahın körün de!"
Kızgınlıkla söylendim. Sanırım lisa birine bir şeyler dedi. Anlamadım çünkü fısıltı şeklin de dedi.
"Unni jennie bayıldı"
Hızlıca yatakta yerimden doğruldum. Bu iki gerizekalı ne yapmıştı yine? Of jennie of lisa! Zaten bu iki malı ne akla aynı odada yatırdıysak.
"Lisa! Jennie ye ne oldu? İyi misiniz? Ay jennie niye bayıldı? Zaten sizi niye aynı oda da kaldırdıysak! Rose'u da dövücem ayı gibi uyuyor!"
"Unni otelin hastahane tarafına gel. Ve jennie şey gördü. Yani şey gördü şey yani şey"
Sinirle soludum. Şey demekten başka bir şey demiyordu. İkisini birlikte bırakmamalıydık kesinlikle. Hepsi bizim suçumuz!
"Şey deme de düzgün cevap ver!"
Bağırdım da lisa'nın sesi kesilmişti. Yan tarafım da hissettiğim kıpırtıyla başımı çevirdim. Rose uyanmış kısık gözleriyle bana bakıyordu. Ne oldu manasın da kafasını salladı. Ben de bir şey yok anlamın da omuz silkdim.
"Öff unni bir erkek şeysi gördü. Al işte söyledim"
Ağzım açık rose'a baka kalmıştım. Bizim jennie şu küçük olan. Ay gitti namusu kızın. Ne olduğu belli olmayan bir çocuğun şeysini görmuş.
"Kız kapat geliyoruz!"
Telefonu kapatıp rose'a döndüm. Bana dönmüş kafasını hafif kaldırmış bana bakıyordu. Sıkıntılı bir nefes aldım.
"Kalk kız otelin hastanesine gidiyoruz!"
"Niye jisoo! Hey gitmese-"
Koşarak banyoya girmiştim. Sözünün yarısını duymamıştım. Üstümü giyinerek banyodan çıktım. Rose üstünü giyinmiş beni bekliyordu. Kolundan tutarak odadan çıkardım. Oda kartını almayı unutmamıştım.
Otelin hastane bölümüne gelince hızla içeriye girdim. 7 erkek ve jennie lisa vardı. Rose da onları görünce daha hızlandık. Yanlarına gelince sedye de oturan jennie'nin yanına oturdum.
Ateşine falan baktığım da hiçbir şeyi yoktu. Derin bir nefes aldım. Oh ikisi de iyidi ya gerisi önemli değil. Ah jisoo namus meselesi var. Kızgınca 7 gence baktım.
"Lan hanginiz benim jennie'min namusu kirletti! Onu öldürücem oğlum!"
Anlamamış bir şekil de bana baktılar. Tabi anlamazsınız. Sizi kesicem görüceksiniz! Ayh bak beni sinirlendiriyorlar. Rose birden araya girdi.
"Lan ne diyon jisoo sen! Jennie ye ne yapmışlar bunlar?!"
Yedisi de mallar bunlar bakışları atıyordu. Aralarından sarı saçlı olan omuz silkip konuşmaya başladı.
"Altı üstü şeyimi gördü yani. Sanki h-"
"Ya yeter ben iyiyim. Hem konuştuğunuz konuya bakın! Unniler ve lisa hadi gidelim artık"
Jennie ye katıldığımızı belli eden sesler çıkarttık. Tam gidiyorduk ki lisa elleri belin de bize bakıyordu. Birden cırladı.
"Bak hala unni demiyor! Gel kan buraya!"
Lisa birden jennie'nin üstüne atladı. Onun kavgasını bekliyormuş gibi ben de önümde ki kahverengi saçlı çocuğun saçını tutup yere kadar eğdim. Çocuk yere düşünce bacağına atlayıp bacağını ısırmaya başladım.
Çocuk neye uğradığını şaşırmış olmalı ki bir şey yapmıyordu. Kendine gelerek beni bacağından ayırmaya çalıştı. Genç beyfendi pardon ama bu bacağı artık bırakmam.
Çocuk acıyla bağırırken başka bir çocuk gelerek kurtarmaya çalıştı ama işe yaramamıştı. Benim gazabımdan korkun adlarını bilmediğim çocuklar.
Isırırken etrafıma baktığım da herkes birbirine gitmişti. 2 çocuk benimle uğraşıyordu. 10 kişi gelseler bırakmam bu ayağı. Bir kere bizim kızlardan birinin namusunu şey etmişler. Aslında namus pek önemli değil sadece canım kavga etmek istiyor ehehe.
"Napıyorsunuz burada!"
Kapıdan gelen sesle herkes oraya döndü. Doktor kılıklı bir adam kızgınlıkla bize bakıyordu. Ortamfa ki sessizliği jennie nin sesi bozdu.
"Üff doktor gibisin ama kalbimi çaldın delikanlı!"
Gerizekalı! Mal! Beynini çürüttüğümün kızı ya!
Jisoo
Ehehehehehheh garip bir bölüm oldu fenjdnjehuf.
Hepsi karşılaştığına göre asıl hikaye şimdi başlıyor.
Ehuehuehuehu bana yazmak size de okumak düşüyor.
Hadi be gittim.
Bb
Bb
Bb
Bb
Bb
Bb
Bb
...
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polisler VS Hırsızlar
Fanfiction"Sizi bir gün yakalayacağım" Jennie elinde ki kağıdı hırsla yırttı. Kızlar ise jennie'ye katıldığını belli eden sesler çıkartıyordu. Asıl şimdi "kaçan kovalanır" oynayacaklardı. Boy×girl Bangtanpink Küfür içerir. [Tamamlanmış hikaye]