Την επομενη μερα ξυπνησαμε ολοι με κεφια. Ετσι περασαμε ολοι μας τη μερα μαζεμενοι και λεγοντας βλακιες. Οταν εφτασε το απογευμα πηγα να ετοιμαστω. Ισιωσα τα μαλλια μου εκανα εντονο μακιγιαζ στα ματια και εβαλα ενα μπορντο κραγιον. Τελος εβαλα αυτο το φορεμα. Με τις γοβες μου.
Εκεινη την ωρα μπηκε ο Jungkook στο δωματιο.
Jk-Αγαπη μου...
Μολις με ειδε εμεινε να με κοιταει απο πανω μεχρι κατω.
Jk-Θεε μου εισαι πανεμορφη.
Ανα-Χαχαχ σε ευχαριστω μωρο μου.
Jk-Εισαι ετοιμη?Παμε?
Ανα-Ναι μισο να παρω το τσαντακι μου και παμε.Εβαλα τα πραγματα μου στο τσαντακι μου και πηγαμε στο σαλονι που ηταν ολοι οι υπολοιποι.
Β-Ουαου ξαδελφουλα εισαι θεα.
Ανα-Δε πας πισω μικρο.Πραγματικά ηταν πολυ ομορφη. Και αυτη αλλα και η Αννα.
Η βασιλικη φορουσε αυτο το φορεμα αλλα δεν ειχε βαφτει πολυ
Και η Αννα φορουσε αυτο και ειχαμε βαφτει παρομοια
Jm-Μα τι κορίτσια θα κυκλοφορησουμε σημερα
Jk-Τα καλυτερα
V-Αντε παμε ομωςΕτσι βγηκαμε απ το σπίτι και μπηκαμε στα αυτοκίνητα οπως χθες. Οταν φτασαμε μας εδωσαν κατι μασκες να βαλουμε και μας ειπαν να τις βγαλουμε μονο οταν φτασουμε στο Vip. Και ετσι καναμε. Μπηκαμε στο κλαμπ και ενας κυριος μας καθοδηγησε στο Vip μολις μπηκαμε βγαλαμε τις μασκες και τα παλτο μας και καθισαμε. Δεν ειχε ερθει ακομα το αλλο συγκροτημα οποτε ειχαμε ησυχία. Παραγγειλαμε τα ποτα μας και αρχισαμε να μιλαμε. Μετα απο λιγο μπηκαν στο Vip 8 ατομα. Φορουσαν και αυτοι μασκες και μολις μπηκαν τις έβγαλαν. Τα παιδια μαλλον καταλαβαν ποιο ηταν και τους πλησιασαν. Εγω δεν καταλαβα καλα. Αλλα οταν με σηκωσε ο Jungkook για να με γνωρισει πηγα κοντα τους και τοτε καταλαβα οτι ειχα μπροστα μου τους Exo.
Rm-Παιδια τι κανετε?
Suho-Ο εσεις ειστε το αλλο συγκροτημα?
J-Ναι ειπαμε να βγουμε σημερα.
Sehun-Και καλα κανατε.
V-Beakhyun αγορι μου τι κανεις?
Beakhyun-Πολυ καλα εσυ? Εμ η κοπελα διπλα σου?
V-Α να συστησω Beakhyun η κοπελα μου η Αννα. Αννα ο Beakhyun απο τους Exo.
Be-Χαρηκα Αννα
Αν-Και εγω.
Chen-Τα αλλα κοριτσια?
Jm-Η κοπελα μου η Βασιλικη. Βασιλικη οι Exo.
Β-Χαρηκα
Su-Και εμεις
Jk-Και η κοπελα μου η Αναστασια.
Chen-Καλε Αναστασια δεν λεγανε τη κοπελα που μας ελεγες πριν 5 χρονια
Ανα-Η ιδια ειμαι.
Chen-Αληθεια? Ειστε μαζι? Τι τελειο!
Jk-Ευχαριστουμε Chen.
Jh-Παιδια θελετε να καθισετε μαζι μας?
Chanyeol-Αμε ε παιδια?
DO-ΦυσικαΕτσι καθισαμε ολοι μαζι. Παρειγγειλαν και τα παιδια τα ποτα τους και ξεκινησαμε να μιλαμε. Γνωριστηκαμε καλυτερα και περασαμε καλα. Μετα απο λιγο ειχε σηκωθει η Βασιλικη και ο Jimin και πηγαν να χορεψουν.
Ανα-Μωρο μου παμε και εμεις να χορεψουμε?
Του ειπα ναζιαρικα.
Jk-Ε μπορω να σου χαλασω χατηρι?Ετσι σηκωθηκαμε και πηγαμε εκει που χορευαν και ολοι οι υπολοιποι. Με κρατουσε απ τη μεση και εγω ειχα τυλιξει τα χερια μου γυρω απ το λαιμο του. Χορεψαμε αρκετη ωρα μεχρι που κουραστηκαμε και γυρισαμε πισω στα παιδια.
Jk-Γυρισαμε και εμεις
S-Καλως τα πιτσουνακια
Ανα-Ελα ρε Suga
Xiumin-Ασε τα παιδια ησυχα βρε Suga. Ειναι ερωτευμενα.
Jk-Ευχαριστουμε xiumin.Ετσι συνεχισαμε να μιλαμε. Ετσι περασε η ωρα και επρεπε να φυγουμε. Χαιρετησαμε τα παιδια. Βαλαμε τα παλτο και τις μασκες μας και φυγαμε. Στο αυτοκινητο βγαλαμε τις μασκες. Και μολις φτασαμε σπιτι ανεβηκαμε στα δωματια μας και κοιμηθηκαμε αμεσως.
●●●●●●●●●●●●●●●●
Γεια σαςςς💘
Να ενα ακομα κεφαλαιο
Ελπιζω να σας αρεσε
Αστερακι και σχολιο αν θελετεεε💋Και εδω οι exo
Τα λεμε στο επομενοοοο💋
ESTÁS LEYENDO
When I met him {Jeon Jungkook}
FanficΗ Αναστασια εδω και 5 χρονια εχει μετακομισει στη Κορεα. Καποτε ηταν μεγαλη θαυμαστρια της kpop και πιο συγκεκριμενα των bts. Μετα ομως απο μια ιστορια που ειχε στο σχολειο δεν θελει ουτε να τους σκεφτεται. Τι θα γινει ομως οταν οι φιλες της την ανα...