5. kapitola

1.5K 90 10
                                    

Nakonec se Chim rozhodla, že se vyleze podívat drakovo tlamou, která byla umístěna na přídi, podívat na moře více zblízka. Nebo ne zblízka, ale spíš nenápadně.

„Jdu do tlamy," zavolala na Edmunda, nečekala na odpověď a rovnou vlezla do tlamy.

„Hej, to je něco jako koš, akorát na přídi?" zasmál se Ed.

„Jo, něco takového," ozvala se tupá ozvěna dívčina hlasu.

„Já chci taky!" řekl Edmund natěšeně.

„Ne, princezny mají přednost!" ozvalo se z tlamy.

„Já bych řekl, že králové jsou ale na tom líp, jak princezny!" zasmál se Edmund a klekl si k otvoru.

„To je možný, ale nic to nemění na tom, že jsem dáma a byla jsem tu první," nechal se slyšet hlas ozývající se z tlamy.

„Jak myslíš," pokrčil rameny Edmund. Chimney poznala, že má něco za lubem.

„Edmunde, co chceš – No to si děláš srandu! Vylez! Nelez na mě, vždyť se sem nevejdeme! Zasekneme se tu! Edmunde, já ti přísahám, jestli nás tu někdo uvidí, tak tě zabiju. Myslím to vážně! Vylez!" křičela Chim, ale odpovědí jí byl jen Edmundův smích. „Při Aslanově hřívě, vždyť mě zalehneš, už se pomalu dusím!" vysoukala ze sebe Chim s vyvalenýma očima. Asi jí za chvíli fakticky udusí.

„Jsi horší jak korzet," zafuněla, ale odpovědí jí byl pouze jeho smích.

„Promiň Chim, ale asi takhle budeme muset chvíli zůstat, jsem z toho celý vyčerpaný," řekl Ed provokativně.

„Já tě zabiju. Fakt," protočila oči a začala sebou házet, aby se dostala zpod jeho těžkého těla.

Podařilo se jí částečně vyprostit, takže teď leželi vedle sebe, a ne na sobě.

„Edmunde, si mrtvej muž," prohlásila Chim a začala se soukat ven, ale po chvíli jí došlo, že to musí být Edmund, kdo odtud vyleze první.

Teď měla hlavu na jeho prsou a připadla si doopravdy blbě. „Tak jo, to stačí, vylez," řekla vážně, ale když se koukla na křenícího se Edmunda, vážný výraz jí dlouho nevydržel.

„No tak Chim, to bude v pohodě!" zasmál se. Začal se tedy cpát ven, ale po chvíli oběma došlo, že ani jeden z nich nemůže vylézt jako první, budou muset vylézt společně.

„Připomeň mi," supěla Chim, „že až vylezeme ven, tak, že tě mám shodit přes palubu," zavrčela celá zpocená.

„Jasně, jasně, jasně," zasmál se Edmund a chvíli na to, už oba dva seděli celí udýchaní venku.

„Tak mám ti připomenout, že mě máš hodit přes palubu," začal se smát Ed a lehl si na palubu.

Chim si ho zmoženě prohlédla. „Jo, to taky udělám, ale až posbírám ztracené síly."

Edmund se začal smát. „Ty bas fakt hodila svého krále přes palubu?"

„Krále ne. Ale kluka s blbými nápady ano," odvětila sarkasticky.

Ed se dosmál, vydechl a zvedl se. „Jdeš? Já jdu pomoct s touhle lodí, ještě jsem tu nic neudělal." Zvedl Chimney na nohy. Nechala se vytáhnout nahoru.

„Jdi. Až se nebudu cítit tak vysíleně, tak tě možná i přes tu palubu shodím," zahučela.

„Jasně, budu si to pamatovat," usmál se na ní a vyrazil pryč, směrem na záď.

Sotva byl pryč, Chim se otočila k zábradlí a opřela se. Když jí bylo třináct, byla do tohodle kluka zamilovaná. Bylo možné se do něj zamilovat znovu? Jestli ano, tak se to rozhodně momentálně stává.

Meant to be together (Letopisy Narnie / Edmund / CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat