Новостите за СЕО ([http://www.theseo.bg/the-best/microdata-onpage.html on-page оптимизация]) сякаш валяха през две хиляди и тринадесета г. Съществуват някои стратегии, които няма да се употребяват през две хиляди и четиринадесета год.
Private Link Networks (т.нар. частни блог мрежи)
Изградените по правилен начин частни блог мрежи, съставени от няколко уеб страници, от които сте закупили линкове, са повече или по-малко невъзможни за засичане за Гугъл в дадения момент. Това е стратегия, която е изпълняване от професионалистите, които се занимават със оптимизация тип black hat (т.нар. черна шапка).
Стратегии, които са потенциално вредни
- Постове от гости писатели, създадени само за целите на оптимизацията - Google стяга политиката си за изграждане на връзки. Това означава, че няма смисъл да се създават статии от гостуващи автори, единствено за да се подобри тактиката за СЕО.
Помислете си за линковете, които правите, все едно те са no follow. Това е начина да разберете, дали действително създаването на даден линк има някакъв смисъл или пък не.
- Съвпадение отчасти на Anchor текст - Това е техника в SEO оптимизацията, която беше обширно ползвана преди време.
- „Добро" съдържание - Интересното е, че има уеб сайтове без каквото и да е съдържание, които за известно време успяват да постигнат добър резултат. Естествено е, че става дума за стратегии на SEO, които не се толерират от Гугъл. Това е възможно с неописуемо много количество линкове, които посочват към даден уеб сайт. Също така след ъпдейта Панда на Гугъл никой вече не може да си позволява да пуска съдържание, което е с особено ниско качество.
SEO оптимизацията се сменя с всеки изминал ден. Това значи, че това повлича много други промени заедно с него. Например изискванията за съдържание са станали наистина различни. Направата на стратегия за този вид маркетинг е работа, която много отнема време и планиране. Убедете се, че вършите най-качественото за своя уеб сайт, за да не отидат усилията ви на вятъра. Има практики, които никой няма да помни след дванадесет месеца, както и такива, които ще са винаги класика за СЕО.