Kitabın konusu bir genç grubun partiye gidişiyle başlayan ve sabaha kadar süren bir hikaye olucak zaman içinde hikayeyi yazmaya başlicam.
6 arkadaş sınıfta oturuyorlardı birbirlerine şakalar yapıyorlardı gülüp eğleniyorlardı sonra içeriye öğretmen geldi, "arkadaşlar bu yeni öğrencimiz"dedi.
Çok yakışıklı birisiydi.6 arkadaşın içinden kız yanındaki kız hem kıkırdıyarak hemde fısıldıyarak birşeyler söyledi."abi çocuk çok yakışıklı." Yanındaki arkadaşı sesli bir şekilde "aynen öyle." dedi.
Grubun lideri Osman arkadaşla ilgilenin der gibi Can ve Melih'e bakış attı.Can hemen ayağa kalktı ve "hoşgeldin kardeşim." dedi.Arkasından Melih,Aleyna,Kübra,Ezgi'de "hoşgeldin aramıza."dediler.Sınıfta sadece lider olan Osman'ın yanı boştu.Yeni gelen arkadaşımız hemen ilerleyerek oturabilirmiyim diyerektek el işareti yaptı.Lider etrafına baktı başka boş yer yoktu."Tabi oturabilirsin."dedi.
Lider ile yeni gelen arkadaş konuşmaya başladı hoca "susun evlatlarım." dese bile kimse takmıyordu bütün sınıfı tek bir kişi susturabiliyordu fakat oda şuanda konuşuyordu.
Yeni gelen arkadaş lidere adını sordu.
Lider hemen cevap verdi."Can,Melih beni arkadaşa tanıtın." Arkasından Can "tamamdır lider."desi yeni gelen arkadaşın aklında iki soru vardı. '1.neden lider diyorlardı. 2.ise bu liderin ismi neydi.' Can yeni gelen çocuğa ismini sordu. Yeni gelen çocuk düşünceli bir şekilde "ismim Batuhan."dedi. Aleyna çok rahat bir insandı o yüzden hemen Batuhana "çok taşsın."dedi ağzından sular akar misali.
Batuhan utançlı bir gülüşle "teşekkür ederim:)." dedi. Kübrada oda destek verdi. Batuhan "utanıyorum yapmayın." dedi yüzünde o utançlı gülüşle. Can çok sinir olmuştu aslında ama çaktırmamakta ısrarlıydı Melih ile Kübra sevgililerdi ve Melih kıskançlıktan hemen kendini sınıftan dışarıya attı.
Arkasından Kübrada çıktı. "özür dilerim." dedi Kübra boğuk bir sesle.Melih görünüşe göre affetmişti.
Zil çalmıştı.Hemen sınıfa gittiler sınıfta lider ve Can yoktu kızlar ise Batuhanın ağzının içine düşücekti.
Lider,Can ve Melih okulun koridorlarında gezerken Cemal'e rastlarlar.Cemal okulun mülayimi,ineği geçen sene Cemalden lider,Can ve Melih 1000TL kazanmış onunlada ev kiralarını ödemişlerdi.Cemalden herkes telefon alırdı şimdiye kadar 15 tane telefon değiştirmiştir.Yazık bu çocuğada annesi babası yok ölmüş hayatını ders çalışmaya adamış.Eskiden vurdum duymaz bir çocuktu partiden partiye kızlardan kızlara atlardı.Belki öyle bir çocuğa dönüşmez diceksiniz ama.. Herneyse konumuza dönelim.
Lider "nasılsın bakalım Cemal"dedi.
Cemal titrek bir sesle "ii-yim ss-en"dedi. Can hemen arkasından "Cemalcim bugün büyük bir büyük parti var gelmek istermisin."dedi.Liderin amacı Cemal'i eski haline döndürmekti. Ama son birkez daha Cemalden yararlanıcaktı. Cemal "tt-abi ggg-elirim" dedi. Lider "ama Cemal giriş 100 lira."dedi. Akşam olduğunda Cemal sanki eski haline dönmüş gibiydi. Partiye giderken yolda uyuşturucu haplar almıştı.