Κεφάλαιο 14

698 66 199
                                    

Λίζυ

Η Σοφία δεν μ' άφησε σε χλωρό κλαρί! Άρχισε η ανάκριση!

Σ: - Λίζυ μου! Ώστε αυτός είναι ο Άλεκ!;

Λ: - Εε;...Ν..ναι αυτός!

Σ: - Ώπα; Χτύπησα φλέβα! Χεχε! Εσύ για να τραυλίζεις...λέγε λοιπόν;

Λ: - Λοιπόν.

Σ: - Σοβαρά μιλάω μην παίζεις μαζί μου! Έλα βρε Λίζυ...

Λ: - Ωραία λοιπόν! Είναι αυτός για τον οποίο πετάχτηκα απ' το μαγαζί απαγάγωντάς σε και που έψαχνα να τον βρω!

Σ: - Τι;;; Πλάκα κάνεις! Εσύ! Πώς τον πέτυχες;

Λ: - Αυτό είναι το θέμα! Δεν έχω ιδέα! Θέλω να πω πώς μου τον έφερε η τύχη μπροστά μου, δεν ξέρω! Μου εξήγησε βέβαια, αλλά ναι! Αυτός ήταν!
Μου πιάνει το χέρι και καθόμαστε στον καναπέ, κοιτάζοντάς με με νόημα!

Σ: - Περιμένω τη συνέχεια όπως καταλαβαίνεις! Πώς κατέληξες στο αμάξι του; Τί έπαιξε;

Λ: - Σ..Σοφία...

Είπα και άρχισα να ξαναθυμάμαι το ατύχημα...

...- παραλίγο θα με χτυπούσε αυτοκίνητο από βλακεία μου κι αυτός πετάχτηκε και μ' έσωσε την τελευταία στιγμή!...

Σ: - Τιιιιι;;;; Τί είναι αυτά που λες; Ατύχημα; Χριστέ μου! Είσαι καλά; Χτύπησες;

Τρομαγμένη μου πιάνει τα χέρια και με σκανάρει σαν λέιζερ με τα μάτια της.

Λ: - Καλά είμαι Σοφία μου! Μια χαρά!
Αν δεν ήταν ο Άλεκ...

Για μια στιγμή αφαιρέθηκα πάλι...

Σ: - Κοπέλα μου! Στα καλά καθούμενα...τί ήταν κι αυτό πάλι!

Λέει και μ' αγκαλιάζει!

...- Λοιπόν δηλαδή όχι μόνο σου επέστρεψε το κινητό, σ' έσωσε κιόλας!

Λ: - Ε..ναι!

Σ: - Ε, τί ναι ρε Λίζυ;!!! Τυφλή είσαι;
Ψηλό, ωραίο παιδί, μελαχρινό, νομίζω πως του αρέσεις κιόλας. Σας είδα τόσο ταιριαστούς μαζί!! Άντε, τί περιμένεις; Δεν έπαιρνε τα μάτια του από πάνω σου!!!

Λ: - Τί; Τί λες τώρα; Ιδέα σου είναι!...

Σ : - Καθόλου ιδέα μου κοπέλα μου! Λίγα ειδα, πολλά κατάλαβα! Αυτά τα πράγματα δεν κρύβονται! Είπε και χαμογέλασε.

Λ: - Σοφία μου, ψέμματα δεν θα σου πω! Έχουμε συζητήσει πολλές φορές αυτό το θέμα και σου είπα ότι αν δεν ερωτευτώ από την πρώτη στιγμή, δεν μπορώ να κάνω κάτι με κανένα! Και αυτό που ένιωσα όταν πρωτοσυνάντησα τον Άλεκ δεν ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Κάθε άλλο, φαινόταν ένα ωραίο παιδί, με αυτοπεποίθηση, ίσως playboy που ήθελε να κάνει επίδειξη ότι και καλά τον κυνηγούν γυναίκες... Καλά, μπορεί να είναι αλήθεια αυτό, αλλά ο τρόπος που μου μίλησε, που πήγε να με ξεγελάσει...

GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)Onde histórias criam vida. Descubra agora