Sabah, Yoongi'nin tüm kolları vücudumu sararken, sıcak nefesi yüzüme çarpıyordu.
Onu uyurken izlemek bana acayip derecede keyif verdiğinden, hiç uyanmasın istiyordum. Yavaş hareketlerle elimi yanağına götürdüm, ve yumuşacık yanağını okşadım.
Ona dokunmak bana huzurun en üst, seviyesini yaşatıyordu.
Zaten küçük olan gözleri kapalı olunca tamamen kayboluyordu sanki. Dudakları dolgun çilek rengindeydi. Onu öpmemek için zorlanıyordum.
Kafamdaki düşüncelerden arınıp, mükemmel yüzünü incelemeye devam ettim. En sonunda dayanamadım ve ona farkettirmemeye, çalışarak yavaşça dudağına eğildim. Nefeslerimiz birbirine karışırken kalp atışlarım hızlanıyordu.
Az daha yaklaşıp dudaklarımı onunkine sürttüm.
Mırıldandığında gülmemek için zorlanıyordum.
Tekrar eğildim ve sıcak nefesimi, Yoongi'nin dudağına üfledim. Mırıldanarak küçük gözlerinini açtı ve bana baktı.
-
Ve gözlerimi açtım.
Gördüğüm her şeyin tekrar bir rüya olduğunu anlamam, malesef çok uzun sürmemişti. İlk defa Yoongi'yi ve kendimi böyle bir halde görmüştüm. Uyandığımda aptal gibi sırıtmamın, nedeni de bu olsa gerekti.
Yoongi bu aralar, sürekli rüyalarımı meşgul ediyordu.
Aslında, bu benim için en güzel meşgul ediliş olabilirdi.
Kendimi Yoongi'ye, fena kaptırmıştım. Ne hissettiğimi, tam olarak bilmesem bile kendimi ona kaptırmış hissediyordum.
Kendimi ona ait hissediyordum. Bunun ne kadar doğru olup olmadığını da bilmiyordum. Umrumda olan sadece duyularımın, artık yerine oturmasıydı. Gerçekten şu sıralar, tek istediğim buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love / M Y G
Fanfiction-yoongι ve eυn нee вιrвιrlerιnιn, ѕonѕυzlυğυ olмυşтυ- ❤❄ "Hayatıma bu kadar kısa sürede girip, bütün ruhumu nasıl ele geçirebildi?"