Hoofdstuk 12

402 32 5
                                    

Harry pov

17:50

"Louis kan ik je even spreken?"

Shit shit shit nee alsjeblieft. Mijn ogen schieten naar de klok. Oké Harry, geen paniek. Het is nog vroeg, je hebt alle tijd.

"Uh.. kom meisjes dan laat ik jullie Louis' slaapkamer zien" zeg ik snel en Louis knikt. Voor ik weg loop steel ik snel een kusje van Louis en wijs de meisjes de weg.

Ik plof op zijn bed neer en zie hoe de tweeling nieuwsgierig met door zijn kast kijken. Lottie ploft naast me neer en kijkt naar me.

''Was dat nou echt nodig?" vraagt ze lachend en slaat tegen mijn schouder aan. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk haar aan.

''Wat?"

"Toen we binnenkwamen! Gast, ik had Louis 2 minuten geleden aan de telefoon en.." haar gezicht vertrekt als ze beseft wat er gebeurt is. ''Ew Harry!'' roept ze en slaat een paar keer tegen mijn arm aan. Ik schiet in de lach, pak haar middel vast en til haar de lucht in.

''Mannen hebben ook behoefte!'' roep ik lachend en leg haar op de grond.

"Eww raak me niet aan je hebt Louis geval aangeraakt!" schreeuwt ze lachend en begint wilt met haar benen te spartelen. Ik ga op haar heupen zitten, niet met mijn volle gewicht, en begin haar gezicht aan te raken. ''Harry!'' gilt ze lachend en duwt mijn handen weg. Voor ik het weet springt de tweeling op mijn rug en beginnen me lachend van Lottie weg te trekken.

''Laat haar gaan monster!" roept Daisy lachend en ik doe net of ze te sterk zijn voor me. Ik laat mezelf op mijn rug vallen, en Lottie gebruikt die gelegenheid om op mijn middel te gaan zitten en me dood te kietelen.

''Genade genade!" schreeuw ik lachend.

''Een voorwaarde!"

"Ik doe alles!"

"Jij brengt ons dalijk naar de macdonalds!" roept Lottie en de tweeling juicht.

Ik trek een bedenkelijk gezicht en schud dan mijn hoofd. Lottie haalt haar schouders op en gaat door met kietelen.

''Oké Oké! Alleen als Johanna het goed vind'' zeg ik en Lottie gaat van me af. Ik haal een paar keer diep adem voor ik overeind kom en mezelf omhoog trek. "Oké'' zeg ik en gooi mijn hoofd in mijn nek.

''Nu al moe?" vraagt Lottie lachend en port in mijn buik.

''Hej!'' zeg ik beledigd, til haar op en gooi haar op Louis bed.

''Je hebt geen conditie Styles" zegt ze plagerig en steekt haar tong uit. Ik grijns en schut mijn hoofd.

''Heb je mijn spieren gezien?" zeg ik lachend en span mijn armspieren aan.

''Pff dat is niks'' zegt ze en grijnst naar me.

''Oh nee? Laat me jou spieren eens zie..''

''Harry we gaan'' hoor ik Louis stem achter me. Ik draai me om en zie dat heel zijn ogen rood zijn.

''Louis wat is er..''

''N-Niks we gaan, nu'' zegt hij en pakt mijn hand. Ik draai me om en zwaai naar zijn zusjes, die me verbaasd nakijken.

''Louis wat is er..'' hij stopt voor zijn moeder, die me van top tot teen bekijkt. Ik voel me een beetje ongemakkelijk, dus knijp ik in Louis hand en bijt op mijn lip. "Is er iets mis?'' vraag ik voorzichtig en kijk naar Louis. Hij schiet in de lach en Johanna lacht mee. ''Wat?"

"Welkom in de family Harry'' zegt ze en omhelst me kort. Ik glimlach en omhels haar terug.

''Dankje''

''Dus, we gaan Liam ophalen en uit eten denk ik" zegt Johanna vrolijk en de meisjes komen naar binnen rennen.

"Mam Harry beloofde om ons naar de macdonalds te brengen!" roept Daisy lachend en pakt mijn vrije hand vast. Louis kijkt me verbaasd aan en ik haal mijn schouders op, wat hem laat lachen.

-

20:00

"Het was geweldig u te ontmoeten Johanna" zeg ik en omhels haar nog een keer. Ze glimlacht en knikt.

"Je bent een geweldige jongen Harry" zegt ze en knipoogt.

"Weet ik" zegt Louis en steekt plagerig zijn tong uit. Ik grijns naar hem en blaas hem een kusje.

"Tot de volgende keer Harry!" roepen zijn zusjes en omhelzen me. Ik grinnik en voel mijn telefoon in mijn broekzak trillen. Ik zwaai naar ze, loop van ze weg en neem snel mijn telefoon op.

"Harry'' mompel ik, want ik heb al zo'n vermoede wie ik aan de telefoon krijg.

"Plannen zijn gewijzigd Styles" Horen mensen niet eerst hoi te zeggen ofzo? Blijkbaar niet.

"Plannen zijn gewijzigd?" vraag ik en schop een steen voor me uit.

"Heb je al nodig om half 9''

''Zo snel? Weet je zeker dat je niet iemand anders kan regelen? Ik ben bezig en..''

''Half 9 Styles" mompelt Jeff en hangt op. Ik zucht diep en laat mijn telefoon terug in mijn broekzak glijden. Oké, nu ga ik heel subtiel aan Louis brengen dat ik vanavond niet bij hem ben, hij zal het wel begrijpen toch? Ik loop terug naar Louis en pak zijn middel vast. Johanna stapt net de auto in en we zwaaien ze uit.

''Waarom was Liam zo bod tegen me vanavond?" vraag ik en kus zijn wang.

''Omdat voor de eerste keer in mijn leven ik een keer meer aandacht kreeg van mam dan hij'' mompelt Louis en glimlacht. ''Zullen we naar mijn appartement gaan en een filmpje kijken?"

"Plannen zijn gewijzigd" zeg ik zachtjes en druk hem tegen me aan.

''Wat bedoel je?"

''Ik moet naar Jeff om wat af te handelen'' zeg ik zachtjes en zet een kusje in zijn nek.

''Hoelaat ben je klaar?"

"Laat"

"Oh"

"Het spijt me Louis" zeg ik zachtjes en veeg wat haar uit zijn gezicht.

''Maakt niet uit, ik vraag wel of Ashton langs wil komen ofzo'' zegt hij, drukt zijn lippen kort op die van mij en hand in hand lopen we naar mijn auto. 

Addicted - Larry Stylinson FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu