Dagen började som vanligt vakna av den jobbiga klockan, klä på sig, gå ner och bli slagen av sin egna pappa.
Efter ha fått käftsmällar och några slag i magen så sminkade jag mig med mammas gamla smink för att alla blåmärken och jag torkade bort lite blod också.
Ni kanske undrar "varför slår hennes pappa henne?" jo min mamma är då död och efter begravning så började pappa va ute och aldrig vara hemma på kvällarna men på morgonen kommer han alltid hem och han skyller på mig att det är mitt fel och jag skulle ha dött istället.
Sen en kväll kom han hem på kvällen full och såg att jag åt godis. Han gick fram till mig och slet godispåse ur mina händer och slog den i huvudet på mig och sedan dess har han slagit mig varje dag och hotar mig om jag säger till polisen kommer jag få bo på gatorna.
När jag var färdig med min sminkning så tog jag mina trasiga skor och sprang ner för trapporna och var på väg till skolan. Men när jag kom halvägs så kom en vit skåpbil och stannade lite längre bort och 3 killar hoppade ut från bilen och började gå mot mig.
Jag kännde hur paniken kom och jag började gå snabbare. Min mamma alltid sa "akta dig för skåpbilar, för elaka människor kan ta dig ifrån mamma". De kom närmare och närmare jag tittade bak snabbt och dem hade kommit närmare. Jag började nästan springa men allt blev svart innan jag hann någon stans.
______________________________________________
Inte så långt men de e första kapitlet så a..//the lazy one
YOU ARE READING
A S S
FanfictionAlex är en tjej som har en kriminell pappa och blir slagen varje dag. Men blir det bättre eller sämre när hon blir kidnappad? Inte världens bästa beskrivning men läs så fattar du? Påbörjad --- Avslutad