The Contract

1.1K 31 0
                                    

Chapter #1

- Ai 19 ani.-

- Si incă nu ai o iubită.-

- Fiule, nu-mi spune că eşti...-

- Nu mamă, Jack nu e ga..-

Văd cum Molly se intrerupe şi se uită la mine cu ochi dubioşi. Nu, surioară, nu poţi face asta, nu mă poţi întreba asta.

- Frăţioare, nu eşti gay, aşa-i?-

Mda. Retrag tot. Dacă privirile ar putea ucide ea ar fi pe podea deja.

- Sigur că nu!- ţipătul meu se auzi în toată încăperea. Incerc să mă  calmez între timp ce mă uit la cele două femei. După feţele lor înţeleg  că nu am parut destul de convingător.

- Mie imi plac fetele!Păr lung, machiaj, 2 mingiuţe la piept!- începusem să mişc  din mâini şi să mă agit. Mă uit la femeia din faţa mea şi fiica ei. Se schimba niste priviri si incep sa rada amandoua cu pofta. Nestiind ce sa fac incep si eu sa rad cu ele, mi se pare cea mai desteapta miscare in acest moment.

- Atunci de ce nu ai o iubita?- Incepem.

Perfect.

In familia Gray trebuie sa fie mereu aceasta regula stupida si fara sens.

"Daca ai 19 ani si nu ai iubita esti considerat dement si plictisitor"

Faptul este ca eu am mereu pe cineva langa mine. Fascinul meu imi permite sa am cate o "iubita" in fiecare seara. Si nu ma pot plange de asta.

Dimpotriva

Cu siguranta nu sunt gay.

Gandindu-ma la noaptile petrecute nu-mi dau seama ca mama inca asteapta un raspuns.

-Deci?- vocea sorei mele ma trezeste din ganduri.

-Lasati-ma in pacee!- Molly, ignorandu-ma complet se intoarce spre mama

-Ii spui tu sau ii spun eu?- cele doua se uita cu complicitate pentru cateva secunde pana cand mama intrerupe linistea.

- Te rog, draga mea- spuse ea cu zambet suspect.

Molly se uita la mine, zambind pana cand deschide gura sa zica:

- Iti amintesti ca vroiai un apartament? Unde sa locuiesti singur singurel?- vocea ei incepuse sa se faca si mai ascutita.

Gaina.

-Da, mama a zis ca sunt prea tanar asa ca...- Nu terminasem fraza, cu speranta ca imi va explica ea totul

-Ei bine..-

-Ei bine ce?Spuneti odata!- rabdarea mea arde mult mai repede decat as vrea.

- Ei bine..am decis ca esti destul de mare asa ca...-

Deoadata incepusem sa-mi dau seama de tot si fara sa o las sa termine o imbratisez pe femeia din fata mea

- Doamne mamă e fanta..-nu ma lasa sa termin ca adauga ceva

-Dar-

Dar.

Dar.

Exista mereu un 'dar'.

-Exista mereu un 'dar' Jackie- incepuse enervanta mea sora

- Tu gandeste-te sa-ti pensezi padurea ce ai pe ochi!- ii raspund eu incepand sa rad

-Mama! Jack mi-a zis ca sprancenele mele sunt o padure!- chiar daca e cu 2 ani mai mare decat mine pare o fetita de 5 ani caruia i-au furat jucaria.

-Jack, las-o pe Molly in pace!- perfect,mai lipsea ca mama sa ma certe pe mine.PE MINE!

Lasand deoparte mica/marea mea sora proasta insist ca mama sa continue ce a inceput.

-Dar..- incep eu asteptand ca mama sa continue

-Va trebui sa ai pe cineva langa tine- spune ea

-Perfect, pot sa intreb pe unul dintre baieti.-

-Vroia sa zica o fata!O F.A.T.Ă!- din nou gaina de sora mea trebuie sa strice totul.- nici nu-mi vine sa cred ca suntem frati- adauga.

-Pai normal!Eu sunt prea sexy pentru a fi fratele unei gaini.- zambetul meu creste cat mai mult,mandru de propriile mele cuvinte.

-Sora ta a spus adevarul, o fata- nu mamă!Nu poti!

-Ma mituiti cumva?Oricum, e imposibil!-

-Imposibil?De ce?- Molly chiar nu stie cand trebuie sa taca!

-Fiindca..fiindca..- si acum ce zic?- nu vreau sa fac un pas gresit, incepem de abia sa ne cunoastem si nu vreau sa o sperii facand-o sa vina cu mine.- am inceput sa zic asta fara sa-mi dau seama de cat de grava e situatia

-Ai iubita??si de ce nu nu-ai spus mai devreme?!- aud cele doua gaini ce acum tipa si mai tare.

Acum ce ma fac?

-Fiindca nu e nimic sigur, incercam doar sa ducem o relatie inainte si vedem ce se intampla.. acum,mama, chiar trebuie sa plec.- i-am dat un mic pupic pe obraz mamei mele incercand sa scap de aici.

- Stai!Tu nu pleci nicaieri!-

Ce mai e acum?

-Tu, ea, cină acasă,în seara asta!-

CE?!

The ContractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum