1.rész

14.4K 439 2
                                    

4 évvel később...
Most 20 éves vagyok és Bostonban járok egyetemre. Jó messzire eljöttem otthonról.A legjobb barátnőmmel már egy éve itt lakunk és most egy hokimeccsre cipel el.
-Kik is játszanak?-kérdem Livit.
-A Boston-i Farkasok a Cambridge-i Bikák ellen.
-Hmm és szerinted kik a jobbak?
-A Farkasok. Ez eggyertelmű! Itt laksz egy éve és nem tudod, hogy a Farkasok csak válogatott profikból állnak?
-Jólvaan nyugi!-mondom kacagva.
Közben oda is értünk az arénához. Csak 15 percre van gyalog a lakástól amit közösen bérlünk. Elmegyünk és helyet foglalunk a lelátón. 10 perc múlva jönnek a csapatok.
-Liv! Van még egy kérdésem..Melyikek a farkasok?-kérdem felénken, mosolyogva.
-Jesszus Ash,
a fehérek.
-Jólvan na akkor a pirosak a bikák.
-Észlény!-viccesen oldalba lök-Inkább figyelj, kezdődik.
Figyelem a meccset bár nem tudok valami sok szabályt. Egy ideig 0-0 az állás, de aztán átkerül a korong a Farkasokhoz, lőnek és gól!
-Jeeeee!!-kiabál a barátnőm és mindenki más is.-Tudtam, hogy Parker lövi az első gólt.
A Parker névre felfigyeltek.
-Hogy ki?
-Parker, Adam Parker. A 8-as.
-Úr isten.. Adam?? -Kacagni kezdek.
-Mivan?
-Úgysem hiszed el..Én ismerem Adamat. Utoljára négy éve láttam. Ő is Billings-i.
-Neee!Hazudsz!!Bizonyítsd!!!-sikitozik, még szerencse, hogy időközben szünet lett és még Mindíg 1:0 az állás a Farkasok javára.
-Jolvan csak hallgass mindenki minket néz! Eddíg úgy tudtam hogy még Mindíg a Seattle-i csapattal játszik.
-2 éve jött el onnan mert felvették ide, a profikhoz..
-Na figyelj-mondom és előveszem a tellóm.
💬
Én: Szia Elle:) Nem vagytok véletlenül Bostonban?
Elle: Szia Ash, de itt vagyunk, Adamnek meccse van. Lőtt egy gólt. :))
Én: Tudom én is itt vagyok a meccsen. :) Találkozunk majd ?
Elle: Persze, a harmadik harmad végén gyere az öltözökhöz ott várjuk majd Adamet.
Én: Oké!
💬
-Elle Adam anyukája. Na mit szólsz?-mutatom a telefont Livnek.
Csak néz és meg sem szólal majd lassan mosolyogni kezd és sikít.

....

Love on the ice..❤️Место, где живут истории. Откройте их для себя