Bur da beni çeken bir şeyler vardı burası cidden harikaydı.Kadın 35 40 lı yaşlarda saçını tam tepeden kocaman dağınık bir topuz yapmış üstünde ise koyu yeşil uzun bir elbise vardı .Ona doğru yürümeye başlamıştım beni fark etti ve arkasına döndü"merhaba,bir şey mi soracaktınız."dedi.
Ben de"şey ,hayır ben keman sesini duydum harikaydı ve sese doğru geldim çok güzel çaldınız muhteşemdi .ha bu arada adım hayat bende piyanistim.Bu yüzden bu keman bu kadar dikkatimi çekti."dedim
"Ah ne güzel müzikle uğraşıyorsun sende tanıştığıma memnun oldum bende azra burayla ben ilgileniyorum babadan kalma bir yer çok eskiye dayanan bir hikayesi var burası tam bir mazi bende burayı işletiyorum.
" Ben de memnun oldum bir şey soracaktim sizde mi müzisyensiniz"
"Hayır yok malesef ben hobi olarak çalıyorum eşim müzisyendi kemanı da ondan öğrendim birazcık ta piyano biliyorum ama çok az.Bu arada ne ikram edeyim ne içersin?"
Yok çok saolun benim artık gitmem gerek yine gelecem emin olabilirsiniz tekrar memnun oldum iyi günler."
"Tabi beklerim kapımız hep açık bende memnun oldum iyi günler".
Akşam oluyordu ezan okunuyor her yere huzur dolduruyordu.Bir yerlerde bir bebek ağlıyor bir yerde de televizyon sesleri geliyordu.karanlık çökmüştü ,eve yürüyerek gidemezdim buraya çok uzaktı.Bir dolmuşa bindim boş olan bir yere oturup kulaklığı mı takdım .Beethoven 'dan 3. Senfonisi "Eroica" çalıyordu.Etrafı izleye izleye dolanıyordum.yarım saat sonra sonunda eve vardım çok uykum vardı.yattım ve yarın güzel olmasını dileyerek uykuya daldım .
........
Uyandığımda saat 7 di hemen üstümü giyip işe gitmeliydim üniversiteye ilk derse gel kalmamalıydım ve evet bu arada üniverste de hoca olarak çalışıyorum bir konservatuarda neyse ilk derse vaktinde yetişmiştim bu derste öğrencilere mozart dan bahsettim ve onun eserlerini öğrettim.gün böyle geçip gitti akşam üzeri odamda çay içiyordum etrafı izleyerek ve aklıma geldi o kitapçı ..Neden bu kadar ilgimi çekmişti kadın sanki çok tanıdık tı. Kalktım ve oraya doğru yola koyuldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son bahar
Romanceeylül gibiydi hayat yaprakların ölmesi gibi insanlarda bir bir ölülüyor ..