Ben geldimmm.Çok fazla yorum gelmedi ama gelen yorumlar olumlu yönde olduğu için devam ediyorum. Ve oylarda da yükselme oldu. Bu beni gerçekten mutlu etti. Umarım böyle yüksele yüksele devam ederiz. Çok konuşarak sizleri sıkmak istemiyorum.
Iyi okumalarrr..
Odaya çıkınca kıyafetlerimi alıp hemen banyoya geçmiştim. Şok geçirmemin üzerinden yaklaşık olarak 20 dakika geçti ve etkisini hala üzerimde hissedebiliyorum. Örneğin hala ellerim titriyor,ter basıyor ve yer ayaklarımın altından kayacak gibi hissediyorum. Bunlar ne kadar normal?
Üzerimdeki elbisemi ve mayo mu çıkarıp kendimi suyun altına attım.
Ilık su gerçekten iyi gelmişti.
Kurulandıktan sonra diz üstü çiçekli bir etek ve üzerime de şifon beyaz bluz giydim. Yemeğe gideceğimiz için böyle giyiniyordum yoksa odada dursak ben böyle mi giyinirim sizce. Tabi ki hayır. Pijamalarımı giyer otururdum.Üzerimi giydikten sonra banyodan çıkıp yatak odasına geçtim. Dolaptan siyah topuklu ayakkabılarımı alıp ayağıma geçirdim.
Selim'e baktığımda bu tarafa bakmıyordu. Aman bakmasın zaten. Illa ki laf söylemek için bir şey bulurdu yoksa.
Aynanın önüne geçip saçıma ve makyajına başladım.
Saçımı maşayla dalgalandırıp makyaj olarak çok abartmadan bir ruj ve rimel sürdüm.
"Bu ne hal kızım. Bir yemek yicez altı üstü"
Allahım açtım yine şom ağzımı. Konuşmayacağım yok artık yani bundan sonra ağzımı açmam bu konuyla ilgili.
"Ee yemeğe gidilirken güzel giyinmek suç mu?"diyerek ayağa kalktım ve yatağın üzerindeki çantamı aldım.
Kafasını arkaya atıp bir şeyler mırıldandıktan sonra yüzünü bana çevirdi. Sanırım sabır dilemişti.
Bu sırada ben de onu biraz incelemiş olabilirim. Ama birazcık çok değil.
Beyaz bir spor gömlek giyip kollarını kıvırmıştı. Altına da biraz dar bir lacivert pantolan giymişti. Yakışıklı mı diye sorarsanız, eh yani biraz yakışıklı olabilir.(Bunu söyledikten sonra çarpıldı sksnsien)
"Yürü başımın belası yürü."
Gülümseyerek kapıyı açtım ve odadan çıktım. Ben önden ilerlerken Selim arkamdan geliyordu.
Hotel den dışarı çıkınca derin bir nefes aldım. Akşamüzeri bu havaları seviyordum.
Ama bunda hotel dışında yiyecek olmamızın da payı çok büyüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM NEFESİMSİN
RomantizmAylin Demirtan...Onun için hayatta sadece ailesi ve kariyeri var. Hayatını mesleğine adayanlardan..Ama gel gör ki töre buna izin vermiyor. Tüm hayatını ve hayallerini elinden alıyor...Sadece töre yüzünden tüm hayatı alt üst oluyor. Tanımadığı bir ad...