Sam beváltotta ígéretét, és minden este felhívta a Fairyt. A lányból pedig igazi "daydreamer" lett, és folyton Samről ábrándozott. Rózsaszín ködben teltek a napjai, boldogságban úszva...
Csakhogy sajnos Fairy nem élhette meg teljesen felhőtlenül bimbózó kapcsolatát. Persze, alig várta az első csókot, de rettegett a perctől, amikor esetleg kiderül, hogy ő még mindig egy tolvaj lány...
Elég sok napig nem lopott semmit, de aztán egy drágább élelmiszerboltban felfigyelt egy garnélás-olívás szendvicskémre, ami rohadtul drága volt... Nem engedhette meg magának, ugyanakkor nagyon szerette a garnélarákot és az olívabogyót is, ezért kíváncsi volt erre a prémium minőségű szendvicskrémre. Érlelte magában 1-2 napig, hogy visszatartsa magát, de végül rászánta magát, hogy elemeli. És meg is tette, különösebb nehézségek nélkül.
De sajnos, ennek következményei lettek.
Sam elhívta moziba, amitől Fairy nagyon izgatott lett. Természetesen kicsípte magát, hiába csak egy moziról volt szó... Akció-vígjátékot néztek. De nem csattant el az első csók, ugyanis Sam észrevette, hogy valami nagyon nem oké. Fairy fejében végig ott motoszkált a tudat, hogy lopott. Nem tudott tisztán és őszintén Sam szemébe nézni. Ennek ellenére azért nem volt kudarc a randevú, ugyanúgy nagyon élvezték egymás társaságát, és Fairy ugrabugrálva ment be a lakásába, annyira feldobott volt.
Az elkövetkező napokban a lány minden nap lopott, minden nap többször is. Annyi lopott holmira, amennyit elemelt, valójában nem is volt szüksége. Arra a döntésre jutott ugyanis, hogy csak simán hozzá kell szoknia a tényhez, hogy tolvaj létére rendőrrel jár. És akkor nem lesz gond, maximálisan el tudja magát engedni a randin. Bár lesz egy titka Sam előtt, képes lesz eljátszani, hogy tisztán és őszintén áll előtte.
A következő randin belvárosi sétára mentek, egybekötve egy cukrászdával. Fairy erre a randira megint nagyon extrán felöltözött, fekete bőr shortot vett, bő fehér pólót, egy különleges bakancsot, és nőies, bőr mellényt. Persze elégedetten nyugtázta, hogy Samnek megint nagyon tetszik. Bár a srác nem halmozta el bókokkal, nem tudta elrejteni a tetszését...
Sokáig sétáltak, végül betértek a Sweet Surprise-ba. Sam több aprósüteményt választott, Fairy pedig inkább a tortaszeleteket böngészte, de végül egy tiramisu-kehelyre esett a választása. Evés után történt egy kis kellemetlenség. Fairy felállt az asztaltól, mert igénybe szerette volna venni a toalettet. De mielőtt bement volna, egy csávó épp akkor végzett, észrevette Fairyt, és elé állt.
- Hmmm, cicuska, van gazdád?
Fairy csak a szemét forgatta, és el akart menni mellette. De a csávó mindig arra lépett, amerre Fairy ki akarta kerülni. A lány ideges lett, és már épp rá akart kiáltani a nyomulós csávóra, amikor Sam lépett oda, félrehúzta a csávót, és azt mondta Fairynek:
- Menj csak.
- Neked meg mi bajod van? Talán a te csajod? - hőbörgött a csávó. - Eresszé el de azonnal!!
Sam elengedte, nem akart jelenetet a cukrászdában, főleg nem kisgyerekek előtt.
Sam hazakísérte Fairyt. A lány már jó előre felhívta magához Samet, hogy nézzenek egy filmet. Összebújtak, amit Fairy iszonyatosan élvezett, és úgy nézték meg a filmet.
Sam már épp induláshoz készült, mikor megtorpant, és megakadt a szeme valamin. Fairy azonnal tudta mi a baj. Sam egy Thierry Mugler parfümöt nézett, az Alient. Az egy nagyon finom, de borzasztóan drága illat, amire Fairynek nyilvánvalóan nem telik...
De Fairy óriási szerencséjére azt nem mostanában lopta, és már csak félig volt az üvegcse.
- Sam, azt... Azt ezer éve zsákmányoltam.
- Látom - sóhajtott Sam. - Még meg kell szoknom a múltad...
Fairy lesütötte a szemét, de nem a múltja feletti szégyenkezés miatt, hanem mert ez hazugság, a tolvajélet nem a múltja... Hanem nagyon is a jelene. De villámgyorsan uralkodott magán, és kikísérte Samet az ajtóig.
És akkor... Akkor elcsattant az első csók. :) <3
Sam egyre közelebb hajolt Fairyhez, aki nem bírt a szemébe nézni, mert tudta mi következik. Aztán Sam megfogta Fairy fejét egyik oldalról, és közel hajolt, megcsókolta. Fairyt abban a pillanatban mintha áramütés érte volna, azonnal felugrott a pulzusa. "Te jó ég, egy rendőrrel csókolózok!" - futott át a fején. "Alig hiszem el, hogy egy tolvajba szerettem bele..." - ez Sam fejében járt...
Mikor Fairy végül becsukta az ajtót és Sam elment, úgy érezte magát, mint egy mesevégi Happy Endben. Mert akkor még nem tudta, hogy ez a vihar előtti csend. Akkor még nem tudta, mi vár rá két nap múlva, mikor kitör a vihar...
BẠN ĐANG ĐỌC
Rendőr pasi, tolvaj lány
Teen FictionUSA, Los Angeles. Fairy egyedül él, nem volt könnyű gyerekkora. Lopással könnyíti megélhetését. Egyik nap megismeri Samet, ezt a helyes srácot, aki megdobogtatja a szívét. Végre valaki, aki nem akarja kihasználni, hanem rendes, jó fej, és még helyes...