_11. bölüm_

250 30 17
                                    

Genç kız bunların hemen yeni öğrenciler olduğunu anladı. çok umursamayıp sınıfa gitmişti.  Sırasına oturduğu an aklına İngilizce ödevi geldi acaba ödevi yanına almış mıydı? Hatta ödevi yapmış mıdır? Bilmiyordu . Hemen çantasını karıştırdı. Ama ödev yoktu. Genç kız sınıfın kapısından çıktı biyere düşürme umuduyla yürüyordu. Ve birine çarptı.  Bu o .....

" Üzgünüm önüme bakmadan yürüyordum"

" önemli değil "

Genç kız ona baktı bu o yeni öğrencilerden biri olduğunu gördü. Sonra aya kalktı.ve gitti ( sjsjsj foxy sqndiniz dimeee sjsjsj) yeşil saçlı oğlan arkasından bakkakaldı .  O grimsi gözleri parlıyordu.  Resmen  kızı  süzüyordu    arkadan arkadan .  Genç kız arkasını döndü.

" sapık mısın sen !!! "

" Evet ama senin sapığın "

Dedi ve sapık bir sırıtış yolladı.  Genç kız boş boş bakıp yürümeye devam etti. Yeni çocuk  yine önüne geçti.  - evet az önce de bilerek önüne geçti - 

"Az önce doğru düzgün tanışmadık ben springtrap "

Diyip gülümsedi sonra elini uzattı.  Genç kız umursamaz bir tonda ;

" bende Mangle "

Dedi elini tutarak. Tam elini çekecekken yeşilli onu kendine çekti.  Saçını koklayarak ;

" tanıştımıza memnun oldum"

" ben olmadım "

Diyip kendini kurtarmaya çalıştı ..... ama nafile resmen kovala gibi sarmıştı bedenini.  Tabi onları orda izleyen kişiden habersiz.

( kim olduğunu tahmin ettiniz biliyorum )

Genç oğlan daha fazla dayanamadı ve onların yanına gitti .  Genç kızı tek hamlede yeşillerden kurtarırken . Yeşillere bitin bakışı attı.  Ama o sadece sırıtmakla yetindi.  Genç oğlan genç kızı sürüklerken .

" Hey!! Ne yaptığını sanıyorsun?"

" Ne mi yapıyorum?!?! Sevdiğim kızı korumaya çalışıyorum!!"

" N-ne!!!"

Genç oğlan dediğini daha sonradan ne olduğunu anlayınca kırmızının her tonuyla renklenmişti yüzü.

" Ş - şey yani "

Dedi . Boynunu kaşıyarak . Genç kız ise sırıttı .

" beni seviyorsun yani "

" e- evet seviyorum ne olmuş !! "

Genç kız genç oğlanın elinden kurtulup yanağından öptü.  Ve kulağına şunları fısıldayıp gitti.

" Bende seni seviyorum~"

Arkadaşlar bu arada bugün benim doğum günüm.  :3

Doğum günüm kutlu olsun . ♥♥

Hepinizi seviyorum

Kısa bölümler hoştur dünya boştur COŞTUR COŞTUR . Sjsjsj sjsjsj

Yazar kaçtı~

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin