Sokáig gondolkoztam mit tegyek, de végül döntöttem. Felhívom a fiúkat.
De mégis mit mondjak nekik? Nem mondhatom,hogy bocs srácok, de ott maradt a boxerem nálatok..vagy mégis ezt kéne mondanom? Kérdeztem magamban. Nem öltöztem vissza, így meztelenül mentem ki a szobámba a telefonomért. A macska pont az ágyon volt, képzelem mit gondolhatott rólam.
„Te jó isten, ez az emberi lény itt nudizik előttem!"
A telefonomhoz nyúlva nem tudtam eldönteni,hogy kit hívjak, ám végül Tae-t választottam. A telefon kicsöngött, már épp feladtam volna, amikor felvette az említett személy.
-Szia Jimin, mizujs? – Szólt bele kissé fáradt hangon Taehyung.
-Szia, öhm.. igazából arról lenne szó, hogy..hát izé.. – Nem tudtam,hogyan mondjam ki ezt a kínos dolgot. A telefon másik végén csönd volt s én a gondolataimmal harcoltam.
-A boxerre gondolsz? – Kérdezte Tae, s én pedig éreztem, hogy legszívesebben elsüllyednék a föld alá. Arcom teljesen vörös lett, és hirtelen melegem lett.
-Aha.. – nyögtem ki végül. –Ott felejtettem véletlenül nálatok, elfogok menni érte, légyszi addig azt a szobát elkerülnétek nagy ívből, ha lehet?
Halk nevetést hallottam.
-Ne aggódj Jimin, jó helyen van az alsód. – Mondja,majd hallom,hogy elkezd valahova menni.
-Jól van, tudod ez nekem nagyon kínos, elterveztem,hogy majd elrejtve hazahozom még akkor de elfe..- Nem tudtam befejezni a mondatot, mivel ez hangos nyögés hallatszott. Jungkooké lehetett,mivel neki van ilyen selymes hangja.
Hirtelen megálltam mindenben,lefagytam. Taehyung sem szólalt meg.
-Ugye nem...? - Kérdeztem egy idő után. Még egy nyögés.
-Taehyung, ti most komolyan ott szexeltek amikor éppen veled beszélek telefonon???- Háborodtam fel, teljesen kiakasztott a tudat, hogy ők ketten szeretkeznek, közben le sem szarnak engem.
-Nem Jimin, csak Jungkook..nos, teszi a dolgát. Szereti az illatodat. – Mondja teljesen nyugodt hangnemben.
-Az illatomat? De hát azt hogy? – Kérdeztem, ám hirtelen leesett mi a helyzet,a boxer. Micsoda perverz alakok jézus istenem!
-Na jó, én most leteszem, holnap estefelé beugrok a cuccért munka után. Szia! – Raktam le a telefont, s fejemet rázva indultam ismét a fürdőszoba felé, s sikeresen be is álltam a zuhany alá.
-Az én boxerere veri - Morogtam magamnak,mint aki el sem akarná hinni.
-És ezek után nézzek én a szemébe? – Folytattam hangosan gondolatmenetem, ám ekkor valami belül elfogott. Egy érzés, egy jó érzés. Miattam lett feltüzelve, miattam lett olyan állapotban, hogy könnyítenie kell magán. Erre elmosolyodtam,mint egy szűzies kislány s szerintem még az arcom is pirosas színt vett fel.
Zuhanyzás után lefeküdtem az ágyamba, s még kicsit néztem a tévét, majd azt kikapcsolva próbáltam elaludni, de nem ment az olyan könnyen. Gondolataim a 2 fiú körül jártak. Komolyan beleszerettem 2 fiúba? De vajon, ők tényleg szeretnek engem, vagy csak kiakarnak használni? Jaj istenem, Jimin olyan kis naív vagy...
Sokára, de eltudtam aludni,ám a reggel hamarabb jött, mint gondoltam volna.
Hétfő reggel volt, ami azt jelentette, hogy ismét munkába kell menni, amit akkor nem is bántam annyira, mert legalább lefoglalta a gondolataimat. A munkába vezető úton kettő dolgot döntöttem el. Az egyik,hogy nem leszek naív, és nem fogok nyomulni a srácokra. Elkerülöm őket, nem fogom könnyen adni magam. Ha tényleg akarnak valamit, akkor harcoljanak meg értem.
A második dolog pedig az volt, hogy ha harcolni fognak értem, akkor gondolkozás nélkül beleegyezek, hogy párjuknak tekintsenek.
-Jó reggelt. – Köszöntem az egyik munkatársamnak, aki már a pult mögött állt. Ő érkezik meg mindig legelsőnek, ezért ő nyit. Reggelente nincs annyi vevő, általában olyan 11 órátót szoktak jönni sokan, így van időnk felkészülni. Most sem lazsáltam. A virágokat a helyükre rendeztem, az új rakományt beillesztettem a többi virág közé, megcsináltam pár csokrot amit előre rendeltek, mire végre megjött az első vevő.
-Jó napot kívánok, mit adhatok? - Kérdeztem mosolyogva. A vevő 3 szál rózsát kért, különboző színekben. Akárki akármit is mond, szerintem a vörös rózsa a legszebb. Olyan romantikus és szenvedélyes, bár klisés, de nagyon.
Szeretem a munkám, mindig feldob, imádom a virágokat,és nincs is jobb mint egy munka, amit még élvez is az ember.
Most nem voltak olyan sokan a vevők, ám tovább maradtam mint akartam. Este 7 órakkor én zártam az üzletet, s még elérve egy buszt elindultam a fiúk felé. Felhívtam őket, hogy megyek, hogy tudjanak róla.
Ahogy megérkeztem bementem a birtokon, s kopogtattam a nagy ajtón. Nem telt sok időbe, hogy ki is nyissák azt nekem. Jungkook állt előttem, s b invitált. Ahogy megláttam arcom teljesen vörös lett, szinte nem is bírtam rá nézni, hisz eszembe jutott,hogy ő mit művelt. Jungkook ezt észrevette, s egyből rájött,hogy honnan fúj a szél.
-Ne aggódj Jimin, nem történt tegnap semmi. Csak szórakoztam egy kicsit, megvicceltünk téged, de elkell mondjam,hogy elég érdekesen reagáltál – Nevetett fel Jungkook. Bennem egyszerre megkönnyebbülés és a csalódottság keveredett.
-Szóval akkor nem...könnyítettél magadon az alsóm miatt? - Kérdeztem halkan, szinte alig hallhatóan.
-Nem, nem nyúltam magamhoz nyugi. Minek használjak egy alsót, amikor itt van előttem a hús vér ember? - Nézett végig rajtam.
-De azért az alsódat kimostuk, már ha nem baj. – Vigyorgott amire egy picit elpirulok.
-Nem, sajnálom,hogy kellemetlenséget okoztam. – Mondtam, s elindultam a szoba felé, ahol aludtam. Az alsó ott van az ágyon összehajtva, s én belegyömöszöltem a táskámba.
-Tedd le a táskád, mert hamarosan megyünk. – Jött be Taehyung a szobába,miközben egy fogkefével mosta a fogát. Érdekes, amikor én mosok fogat folyik mindenhova a fogkrémhab.
-Öhm, hova megyünk? – Néztem rá értetlenül, s pislogtam párat.
-Hát az étterembe, azt hittem Jungkook már mondta. – Válaszolta, s ki is ment a szobából.
----
Nincs átolvasva,helyesírási hibák lehetnek benne,szóval ha láttok olyat kérlek szóljatok és javítom.Javaslatokat, észrevételeket szívesen fogadok! ^^
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Három szív egyszerre szól
ФанфикPark Jimin egy vidám fiú, aki hosszú idő után megtalálja a szerelmet, még ha nem is szokványos módon. Unalmas napjaiból 2 csodabogár fogja kirángatni az izgalmakkal teli életbe.