Kapitola 12

84 13 1
                                    

First kiss

Po pár minutách sejde dolů po schodech a najde ho na jeho obvyklém místě; za kolovratem.

"Děkuji."

Vůbec si nevšimne, že už je tady. "Nemáš vůbec za co." Pomalu vstane a jde směrem k ní. Čím blíž je, tím víc je nervozní.

Zastaví se až těsně u ní a ona mu pohlédne do očí. "Chtěla jsem se tě na něco zeptat..."

"Na cokoliv," odpoví s náznakem úsměvu.

"Proč mě učíš kouzlit, proč si mě tehdy zachránil? Proč se o mě tak hezky staráš a pomáháš mi?" Vybalí na něj spoustu otázek, až jí to samotnou překvapí.

Ale on se na ni pouze usměje a klidně odpoví. "Už poprvé, když jsem tě uviděl v tom lese na zemi, bezmocnou a dusící se. Něco mi říkalo, abych to udělal, zachránil tě. Nejdřív jsem si to ani neuvědomil, ale postupem času jsem si začal všímat jak jsi nadaná, mocná.." chvíli se odmlčí, "a krásná."

Regina zalapá po dechu.

"Když ses na mě poprvé usmála, bylo to, jako kdyby se ve mě zase něco probudilo. Cítil jsem se zase živý. Cítil jsem se tak vždycky, když jsem byl s tebou."

Podívá se na ni, upřímně se jí zahledí do očí a pohladí ji po tváři. Regině dá tolik úsilí, aby zadržela své slzy.

"A pak jsem si to teprve uvědomil,.... Zamiloval jsem se do tebe Regino."

Zalapá po dechu, nejradši by se rozbrečela a pak by ji vzal znovu do své náruče a utěšoval ji. Byla to krásná představa, ale ne, tohle nemohla dopustit. Nechtěla to pokazit, teď ne, nemohla to takhle zkazit.

Podívá se mu do očí, cítí, jak ji stále hladí po tváři. Jsou tak blízko... Neodolá, natáhne se k němu a políbí ho.

Jako by na to celou dobu čekal, své ruce obmotá kolem jejího pasu a přitiskne ji na své tělo.

Regina zavře oči a ucítí, jak jeho jazyk pronikl do jejích úst. Nebrání se a pokračuje dál.

Po chvíli se konečně odtáhne, aby se nadechla vzduchu a podívá se mu do očí.

"Musím jít domů, nebo mě matka znovu potrestá," trochu svěsí hlavu.

Rampelník na ni pohlédne a pohladí ji po vlasech. "Radši běž, ale budu rád, když mě znovu navštívíš."

"Já přijdu, slibuju." Usměje se na něj a pak pomalu odchází.

Good student & Bad teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat