Stay with me
Celý další týden za ním Regina chodila na hodiny kouzlení. Za celou tu dobu ani jeden z nich neřekl nic o tom co cítí, ani se neodvážili hovořit o svém polibku, i když se to oboum líbilo.
Regina stojí u stolu, v ruce drží zkumavku a snaží se o vytvoření dalšího lektvaru. Zatímco Ramp sedí u svého kolovratu, občas se na ni ohlédne jak pokračuje, jinak se ani nehne.
Překvapí ji, když náhle vstane a jde směrem k ní. Slyší jak jeho boty klapou o podlahu, zvuky se jí rozléhají v hlavě a začne cítit bolest hlavy.
Zastaví se a její bolestná hlava se uklidní. Snaží se pokračovat v pokusu, jenže když nahne lahvičku jakéhosi lektvaru, aby ho mohla přelít do zkumavky, začnou se jí třást ruce. Jeho blízkost vše jenom zhoršuje, jako by to nebyla ona.
Začnou se jí třást i kolena a omylem kapalinu rozlije po stole. "Děje se něco drahoušku?"
"Já..já, omlouvám se," vyděšeně na něj pohlédne, on však vezme hadr a utře nepořádek, který způsobila.
"To nic," pousměje se, opře se o stůl a upřeně na ni hledí. Což ji ještě víc rozptýlí a když chce znovu přelít kapalinu, začne se to znovu opakovat. Naštěstí se včas zastaví a věci odloží zpátky na stůl. "Co je s tebou Regino?"
"Já nevím," už se cítí o něco klidněji, ale dál stojí u stolu s nevinným výrazem. Chvíli je mrtvé ticho, než konečně znovu promluví. "Možná mám strach.."
"Strach z čeho?" Zeptá se s vážným výrazem.
"Nevím...možná z toho, že se mám už za dva dny vdávat,..nebo z mojí matky...Nebo možná, že už tě nebudu moct navštěvovat tak často." Ani si neuvědomí, že to vlastně řekla nahlas.
Přiblíží se k ní a pohladí ji po tváři. "Nemusíš mít strach, budu tu pro tebe, vždy když mě budeš potřebovat, ano?!" Ona jen pokývne hlavou, když se zahledí do jeho jantarových očí. Usměje se, "stačí mě jen zavolat."
Regina přikývne a on se mírně přiblíží k ní. Ví, co bude následovat, proto udělá to samé, dokud se jejich ústa nesrazí v polibku. Byl o trochu vášnivější, než ten první, ale zároveň něžný, aby se nevylekala.
Jakmile rty opustí ty jeho, nehodlá se jentak odtáhnout a znovu ho políbí tentokrát vášnivě, aby mu dala najevo, že ho sama miluje.
Nakonec se odtáhne a pohladí ji po vlasech. Regina je však neústupná a znovu se k němu přiblíží, "nepřestávej, prosím."
Rampelník se na ni nejdřív překvapeně podívá, ale pak znovu stvrdí rty s jejími. Jejich jazyky se znovu setkají, ruce mu zamotá kolem krku, stejně jako on ty své kolem jejího pasu.
Jejich vášeň a touha začne nekontrolovatelně stoupat, až se toho sám lekne. V dalším okamžiku se ocitne přitiskuta ke stolu, což ji vůbec nevadí. Jeho rty se přesunou na její krk a ona začne jemně vzdychat.
Pak se však zarazí a odtáhne se. Regina se mu podívá do očí, "nezastavuj se, prosím."
"Já nemůžu, Regino." Pohlédne na ni se smutným výrazem. Jí se nevědomky vderou slzy do očí. Okamžitě si toho všimne, vezme její obličej do dlaní a slzy setře. "Proč?" řekne tak, že to sotva slyší.
"Jsi mladá Regino."
"Je mi dvacet let a za dva dny se budu vdávat. Leopold mě neušetří. Já.." na chvíli se odmlčí a sklopí hlavu, než mu znovu pohlédne do očí, "..nechci aby byl první on, kdo..."
"Oh, Regino" řekne se smutným výrazem na tváři a pohladí ji po obličeji. "Chceš abych to byl já...?"
Se skloněnou hlavou lehce pokývne. "Miluju tě Rampe." Znovu jí začnou téct slzy po tváři.
Vezme ji za bradu tak, aby se podívala do jeho očí a nežně ji slzy setře. Najednou ji políbí s takovou vášní, až jí to samotnou zaskočí.
Položí své ruce na jeho hrudník a on ji znovu přitiskne mezi svým tělem a stolem. "Seš si opravdu jistá, že to tak chceš?"
"Nikdy jsem si ničím nebyla jistější." Chytne ji jednou rukou za pas a znovu ji vášnivě políbí. Pak ji nečekaně vezme do náruče.
"Pak chci, aby to byl pro tebe neobyčejný zážitek." Její výraz se změní na široký úsměv a oba zmizí v rudém magickém kouři.
ČTEŠ
Good student & Bad teacher
FanficRegina se začne od Rampelníka učit temnou magii a později i nejen to....... Jiný příběh Reginy a Rampelníka. Nejlepší umístění: #134 v kategorii fanfikce By: Anonym 10000