İLK ÖPÜCÜĞÜM SON SEVGİLİM

245 5 2
                                    

IIIIIII ARKADAŞLAR BEN 4 BÖLÜMÜ BİR YERE YAPMIŞIM HABERİNİZ OLSUN SIKILMAYIN YANİ.BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ :D

Sabah sabah yine alarm sesi...!

Allah Ebru kalk kızım nabün yaa bugün lisenin ilk günü...

Hemen aklıma gelince yataktan fırladım ve dolabın karşısına dikildim.

Annemi seviyorum yaa bu neredeyse savaş sonrası gibi olan dolabımı annem toplamış oh bari şimdi seçmem daha rahat.

Hemen bir tane elbise giydim  ve sonra aynanın karşısına geçip kendime baktım veeeeeee bir ses duydum arkamdan...

'Kızım salak mısın sen bee bu ne böyle anne kuzusu gibi çıkar hemen sunu te alam yaa'

Şaşırmadım tabi ki de kardeşim.benden 2 yaş küçük ve benden daha zeki bir kız.Sanırım haklıydı...

'Tamam Didem yaa öfff'

Sırf inadına gülümsüyorum aslında her neyse...

Bir tane kot ve üstüne de askılı onun üstüneyse açık renk kot gömlek önden bir kaç düğmesi açık ve kollarını sıvadım altına da hemen bi konvers saçlarımı da düzleştirdim ve sanırım  hazırım ha.

Hemen annem ile babamın yanağından öptüm ve kahvaltı etmeden çıktım.Öff yine otobüs beklicektim.

Vee okula geldim sonunda.Kalbim çıkıcakmış gibi.Aman tanrım çok daş çocuklar var yaa.Tabi hepsi neredeyse büyük sınıflardan.

Derse girmeden önce bir şeyler atıştırmak istemiştim.Ve hemen kantine gittim.Kaç saattir sıra bekliyorum öff.Hele şükür yani sonunda sıra geldi bana...

'Yavaş olsana oğlum'

bu da kim böyle hiç tanımadığım bir öküz...Yalnız acayip yakışıklıymış.Heey ne diyon kızım yaa kendine gel

'Heey sana diyorum sağarsın herelde.Sıra bendeydi ve hemen beni iktirip sen geçtin'

sadece susuyordu..

'Öküz müsün bee'

'Pardon bana mı dedin sen öküz diye'

'Bir an cidden sağar olduğunu düşünmüştüm'

'Bak kızım hemen özür dile yoksa kötü olur'

'Halla Halla sana mı sorcam be nasıl davrandığımı'

kolumdan tutup beni kendine çekti ve

'Sanırım daha yenisin ve seni bu yüzden affediyorum dua et bi işim var.Bu arada ben Alp.Bunu aklına sok ve bir daha karşıma çıkma!

son kelimeyi sanki tükürür gibi konuştu.Bay ukala görürsün ama sen pis maço.!!

Şansıma tükirim okulun ilk günü çattım yaa.

Neyse ben sınıfıma doğru ufaktan yol almaya başladım.

Oha bu SUDE!!!!Çok mutlu oldum çok özlemiştim onu yaa.

Hemen koşarak sarıldım ona ve o da bana sarıldı.Ona sabahki olayı anlattım ve tepkisi sadece'Yuh Alp'e mi'oldu.

Alp okulun en güçlü ve en belalısıymış.Aldım yine belayı başıma.SUDE ye de geçen yıl mezun olan ablası anlatmış.Bu Alp denen çocuktan hocalar bile çekinirmiş..Bütün gün dışarı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK ÖPÜCÜĞÜM SON SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin