Bölüm 2 ( ilk tanışma )

145 14 6
                                    

Adrien bu gün Ninonun evine gider.

Adrien: Ninoooo! evdemisin?

Nino ( pencereden kafasını çıkararak ): Evet burdayım Adrien.

Adrien: Hadi çabuk dışarı çık.

Nino: Neden?

Adrien: Nedenmi! Tabiki ormana-avlanmaya gidiyorus seni şapşal. Hadi acele et.

Nino: Taaamaaam. Geliyorum.

Hemen giyinip çıkar.

Nino: Yinemi ormana gidiyoruz?

Adrien: Evet. Neden sordun?

Nino: Ormana gitmek istemiyorum. Bence bu sefer farklı bir şey yapalım, mesela, balık tutmaya gidelim.

Adrien: Tamam bu seferlik öyle olsun. Ormanda bir göl var. Hadi oraya gidelim ozaman.

    Adrien ve Nino ormandaki göle doğru yola çıkarlar.


Merinette müşterilerin odasını temizlemektedir.

Chloe: Merinette!

Merinette: g-geliyorum efendim.

Chloe: çabuk ol, uyuşuk şey!

Merinette aşağı iner.

Chloe: sen hala odaları temizlemeyi bitirmedinmi? Ah, neden şaşırıyorum ki. Senin gibi bir tembelden zaten ne beklenirki! Git çabuk gölden su getir. Acele et!

Merinette ( yine üzgün bir şekilde ): tamam  bayan Chloe.

  Merinette tahta kovaları eline alıp ormandaki göle gider.Bu arada Nino ve Adrien de göle varmışlardır. Balık tutmakla meşgullerdir. Adrien uzaktan genç bir kızın geldiğini görür. Gelen Merinettedir. Merinette hizmetçi olduğu için yüzü-gözü toz içindedir, üzerinde eski-püskü yırtık bir elbise, eski bir ayakkabı vardır. Bu halini görünce Adrien onun bir hizmetçi olduğunu anlar. Merinette göle varır. Elindeki kovanın birine suyu doldurmak için eğilir. İlk kovayı suyla doldurduktan sonra ikinci kovayı alır. Bu sırada Adrien de onu izlemektedir ( ama hiiiiiç iyi niyetli değil arkadaşlar). 

Adrien: Hey Nino, şu kızı görüyormusun?

  Nino: Şu hizmetçiye benzeyen kızımı?

Adrien: Hizmetçi zaten. İzle bak şimdi ne yapıyorum.

Adrien sessizce merinetteye yaklaşır. Merinetteyse kovayı suyla doldurmaktadır. Merinette Adrienin ona doğru yaklaşdığını görmez. Kovayı doldurduktan sonra ayağa kalkar ve aniden karşısında Adieni görünce korkar, kovanın içindeki suyu yanlışlıkla Adrienin üzerine döker.

           TO BE CONTUNUE....


Adrien ve MerinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin