Başlama tarihini buraya bırakın, lütfen.
Bölüm Şarkısı ; Mourning Ritual - Bad Moon Rising
Pikeyi hafif kaldırarak yatakta oturur pozisyona geldim . Gözlerimi kırpıştırarak tamamen açtığımda , korkuyla gözlerimi tekrardan yumdum . Lütfen diye yalvardım Lütfen bir şey olmasın .
“ S-ssende kimsin “ dedim titrek sesim ile . Camın önündeki , Dışarı doğru bakan adam – Arkadan anladığım kadarıyla – sesimi ya da mırıldanmamı duyunca bana doğru döndü . Gözlerinde bir anlıkta olsa bir korku ve endişe ışığı geçti .
“ Lütfen , ses çıkarma . Polislerden kaçarken nereye gidiceğimi şaşırdım . Kapınızın önünden ayrılana kadar sadece sus olur mu ?” dedi kalın ama bir o kadar yumuşak sesiyle O nasıl oluyor be ?
“Çık dışarı “ dedim fısıltıyla “ Buraya girerek başını daha da belaya sokuyorsun geri –zekalı . Defol git “ bu sefer sesim daha güçlü ama fısıltı gibi çıkmıştı . Sert tepkime karşılık kaşlarını çattı . Gözleri ile beni baştan aşağı süzünce rahatsız oldum , ve pikeyi göğsümün altına kadar çektim . Alay ile sırıtıı ,
“Sadece polisler bidene kadar burdayım korkak . Merak etme sana ve cılız bedenine zarar vericek halim yok “ dedi dalga geçer gibi . Bu çocuk benle dalga mı geçiyor ? Benim evimde ve herşey tek çığlığıma bakarken .
“ Manyakmısın ya , Defol git “ diye sesimi yükseltim . Camın yanından ayrılarak hızlı admınlarla bana doğru gelmeye başladı . Korkarak yatakta gidebileceğim kadar geriye doğru gittim . Atletimden kalan çıplak tenim yatağın demir başlığına deyince küfür savurdum , neden daha uzun bir yatak almadım ki ?
Dibime doğru gelip bana doğru eğildi , Elini ağzımı kapatarak
“ Ya o çeneni kaparsın ya da ben başka yollardan kapatırım “ dedi .
Çocuk aşırı derecede yakışıklıydı . Esmer , çikolata kıvamında bir renkte teni vardı . Zenci değildi , kensinlikle değildi . Ama bir İngiliz de değildi . Simsiyah saçlarının dağılması , odama çıkarken zorlandığının işaretiydi . Üstündeki Sıyah Jens ve beyaz gömlek – deri ceket takımı ile hiçte bir serseriye benzemiyordu .
Korku dolu gözlerle ona bakarak kafamı hafiften salladım .
Dudaklarımın üstünde - Ellerinin sıcaklığının yanı sıra – bir de metalin soğukluğunu hissetim . O Alans mıydı ? Yok artık . Biri benim düşüncelerimi durdursun . Yoksa gidişat hiçte iyi değil . Ben niye çığlık atıp ta şu gerizekalıyı dövmüyordum , neden engel olmaya çalışmıyordum ? Lanet girsin !
" Merhaba , ya biliyorum size birazcık tuhaf gelicek ama güzel bişi olucak gibi . Hikayenin ana fikrini tamamen bana ait . Hatta nereden bulduğumu merak edenleri için söyliyim , rüyamda gördüm . Evet birazcık saçma ve arkadaşlarıma anlattığım zamanda onların dediği şeyi sizde sorabilirsiniz ' Götün açıktamı yattın ' diye . Ama hayır gayette kapalıydı . Ama neyse , inşallah sevmisinizdir . Daha yolun başındayız ya :) "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
General Fiction🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...