Capitol 1

19 2 6
                                    


Birth of Nadumi

Într-o lume fără magie sau fantezii , fără regate sau război , se afla un băiat normal cu o imaginație puternică , Caisar Melkor. El locuia într-un apartament micuț cu familia sa , în fiecare zi Caisar umplea paginile goale ale unei cărți cu propriile sale idei și povești , dar într-o zi.

Caisar s-a trezit într-o lume albă,înconjurat de creaturi de de aur și marmură , înalte de 30 de metri, iar in fața lui se afla o figură mascată înaltă cât Caisar.

Ce vrei de la mine ? - zise Caisar.

Figura a arătat către cartea din mâinile lui Caisar si n-a spus nimic.

Cartea ? Înseamnă prea mult pentru mine ca să renunț așa ușor.

Figura a sarit repede la atac fără să știe că era degeaba , Caisar l-a lovit în față cu piciorul și l-a doborât , dar deși părea că lupta era câștigată , Caisar a simțit durerea a un milion de cuțite în piciorul său. Masca figurii a început să se crape dezvăluind un ochi mai auriu decât un palat de aur. Figura a dat ordin creaturilor de aur și marmură să atace , una dintre ele și-a întins mâna către Caisar , mâna gigantului s-a înfipt în pământ dar și-a ratat ținta. Gigantul a rămas fără cap , deasupra lui afla o bestie cu aripi aurii , solzi argintii , și ai cărei ochi erau de un albastru strălucitor , un dragon.

Dragonul a scos un răget iar cât figura mascată era distrasă Caisar a ridicat cartea către cer și din aceasta o armată întreagă de de oameni și creaturi a ieșit la atac.

Giganții de aur și marmură se chinuiau să îi învingă pe toți , figura mascată rămânând problema lui Caisar acesta și-a luat cartea în dinți și a străpuns pieptul figurii cu o lance. Figura a continuat să se apropie de Caisar , lancea intrând tot mai adânc în pieptul acestuia, figura și-a fixat mâna pe lance trimițând un curent paralizant prin lance către Caisar. Fiind paralizat Caisar nu putea face nimic decât să privească cum figura i-a smuls cartea din gură. Având gura liberă Caisar și-a umplut plămânii cu aer și a urlat cât poate el de puternic.

Din armata lui Caisar o figură purpurie și-a ridicat mâinile în aer provocând o explozie. Încăperea care odată era de un alb orbitor devenise un void întunecat în care rămăseseră doar două flăcări , una argintie iar cealaltă purpurie care imediat fu prinse  fiecare într-o sticlă.

Flacăra argintie se trezi , sticla în care se afla era atașată de cureaua unei figuri îmbrăcată în negru , un capac de lemn făcând evedarea flăcării imposibilă. Lângă flacăra argintie se aflase sticla celei purpurii împreună cu celelalte flăcări prinse în sticle.

Figura s-a oprit din mers , a apucat o sticlă , i-a smuls capacul după care flacăra a zburat din aceasta și s-a transformat într-o creatură monstruoasă , figura a repetat procesul până când a ajuns la flacăra purpurie , dar când acesta a smuls capacul sticlei flacăra a sarit din sticlă , s-a izbit de sticla flăcări argintii care s-a spart de pământ și repede cele două flăcări au luat-o la goană. Figura trimiseră o haită de creaturi după ele , acestea începeau să le ajungă când deodată flacăra purpurie o împinse pe cea argintie în gaura unui perete și apoi a continuat să alerge cu creaturile în spatele ei.

Flacăra argintie a continuat să se rostogolească până când a ajuns într-o cameră mare unde la o masă stătea o femeie al cărui păr era blond ca razele soarelui , tenul îi era alb ca zăpada , ochii albaștri ca cerul senin , rochia sa era făcută din petale de trandafir alb , flacăra s-a apropriat către dânsa atrasă de frumusețea acesteia , femeia a zărit flacăra , a ridicat-o ușor în palmă și i-a zâmbit blând. Deodată un ciocănit se auziseră la ușa camerei femeia repede și-a închis pumnul încercând să ascundă flacăra.

Tatăl Si BestiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum