-
Baba.
Kızan, karışan, sinirlendiren. Koruyan, sarılan, özlenen; mânası yokluğunda daha iyi anlaşılan kişi. Bir çok dilde benzerlik gösteren kelime, ba çocuk sesinden türetilmştir.-
/-/
Bir kız çocuğu için en önemli şeylerden biri baba sevgisidir. Babasına karşı duyduğu güvendir.
Ve babalar, özellikle kız çocuklarının, ne yaparsa yapsın her zaman kalbinde yeri olan nadir bir kaç canlıdan biridir.Peki bir kadın neden insanlara güvenmez? Ya kalbi sevdiği/aşık olduğu bir adam tarafından çok ciddi bir şekilde hasar görmüştür. Ya en yakın dostu ihanet etmiştir. Ya da babası tarafından güveni paramparça edilmiştir.
Ama bu seçenekler arasından en çok baba yaralar..Çünkü kız çocukları güvenini kahramanı olan babalarından alır. Mesela iğne olurken. Ben iğneden çok korkardım, yanımda babam olmadan asla iğne olmazdım. Babam bana güven duygusunu en güçlü şekile verirdi.
Küçücük ellerimi kocaman olan ellerinin arasına alırdı ve ben gözlerimi kapatıp başımı göğsüne yaslardım. İçimden 10'a kadar sayardım. İnanır mısınız? Canım acımazdı. Babam eve gelmediği zaman da gözlerimi kapatıp 8'e kadar sayardım çünkü 8 benim uğurlu sayımdı. Ama gözlerimi açtığımda babam yine evde olmazdı. Hiç bıkmadan her gün yapıyordum bunu, fakat sonuç hiç değişmiyordu ve ben bana uğur getirdiğine inandığım bir çok şeyden vazgeçtim..
Ama çocuklar masumdur ya her şeyin düzeleceğine inanırlar.
Babalarının bir çok yanlışına göz bile yumabilirler. Fakat bu geceleri odalarında ışıklar kapalıyken sessiz sessiz ağladıkları gerçeğini de değiştirmez.Ve anne.. bir anne kızının en yakın dostu olabilir. Babaların açtığı yaraları anneler tedavi eder genellikle. Anneler üzülmemesi gereken özel bir varlıktır. Fakat çoğu erkek bunu bilemez. Kız çocuklarının örnek aldığı dünayanın en güzel anneleri..
Bir kadın için en ağır şeylerden biri aldatılmaktır. Geceleri uyumadan beklediğin birinin başkasının yanında olduğunu bilmek dünayanın en acı olaylarından biri olur. Bu olay kalp ağrısı olarakta nitelendirilebilir. Bir kız çocuğu için ise en ağır şey annesinin aldatıldığını bilmektir.
Bu, benim başıma gelmişti. İlk duyduğumda inanmamıştım. babam yapmazdı çünkü öyle bir şey. Yapmazdı, değil mi? yapmıştı. Annemin gözyaşlarına sebep olmuştu. Ve tabi benim de.
Daha 9 yaşında küçük bir kızken nefret ettiğim biri olmuştu bile. Bir kadın. Babamın sevgilisi.Babam annemi başka bir kadın için dövüyordu. Bu, çok acımasızcaydı. Hayatıma girecek olan insanları ben seçebilirdim fakat babamı seçemezdim. Babam sayesinde güvenime büyük bir darbe yemiştim. Öyle bir darbeydi ki güvenim yerle bir olmuştu. "Güvenmek yok!" Dediğimde 14 yaşındaydım. Ama bunu dedikten 1 yıl sonra anladım ki en başından beri güvendiğim mavi gözlü bir erkek çocuğu varmış hayatımda.
-
Selaaaammm! Ben geldiiiimm! Küçük kesit gibi ama kesit olmayan bir şey getirdim size. Derin'in hissettiklerini, biraz olsun iç dünyasını ucundan yansıtan satırlar. Yeni bölüm ne zaman gelir en ufak fikrim yok. Kendinize iyi bakın. 🌚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severim de Söylemem
General FictionSevdiğin insanı uzaktan sevmek mi zor? yoksa yanın'da olup o'na dokunup, o'nunla birlikte ağlayıp, o'nunla birlikte gülüp ama o'na o'nu sevdiğini söyleyememek mi? Ben her gün o'nun yanın'da olup o'na sevdiğini söyleyemeyenim.