Gdy Batman zajął się Jokerem, chwycił się otworu na dachu budynku po czym przez niego wyskoczył i tym samym zniknął z miejsca całego zdarzenia. Za budynkiem stał zapatkowany Batmobil , który przyjechał na zdalne wezwanie Mrocznego Rycerza. Ten pojazd był jak prywatny czołg. Cały czarny, z czerwonymi światełkami z przodu i z tyłu oraz schowanymi na dachu karabinkami z amunicją ostrą na opancerzone pojazdy oraz pacyfikującą by tylko unieszkodliwić cel. Batman podszedł do pojazdu i wskoczył do kabiny , usiadł na fotelu i chwycił kierownicę.
-Paniczu Bruce? Wszystko w porządu?-zapytał się Alfred
-Tak....zaraz będę w jaskini.-odpowiedział Batman i ruszył w stronę domu
Podczas drogi do domu, w głowie Mrocznego Rycerza pojawiły się dziwne głosy....były to głosy wrogów Batmana. Słyszał Bane, Trujący Bluszcz, Stracha na Wróble, Jokera i Harley....słyszał ich wszystkich a to nie mogło znaczyć nic dobrego. Po chwili do Bat Komputera przyszła wiadomość z Arkham ze zdjeciem na którym cały ośrodek jest przejęty przez więźniów, a głównym sprawcą tego był właśnie Joker który tam jechał.
-Alfredzie? Czy strój wspomagający jest w pełni gotowości?-zapytał się Batman jakby miał nóż na gardle
-Tak, jest w całkowitej gotowości sir.-odpowiedział
-Zaraz będę w jaskini, potrzebuję go i to teraz.-powiedział Batman po czym odpalił dopalacze w Batmobilu i ruszył czym predzej do jaskini.
Wjechał przez wodospad i zaparkował na oświetlonym podeście.
Wysiadł i podszedł do gabloty z pancerzem. Był cały szary, jedynie hełm był ciemniejszego odcienia. Na klatce piersiowej widoczne były zielone połączenia zrobione z kryptonitu pomiędzy płytami pancerza w okół symbolu nietoperza.
Cały pancerz był bardziej wzmocniony i zmechanizowany od podstawowego ale nie spowalniał przy tym noszącego. Hełm dawał efekt białych oczu u noszacego co sprawiało ze inni widzieli zaledwie białe gałki oczne, które były także HUD-em BatKomputera. Pancerz posiadał także osłonę na cześć szczęki i ust, była w formie zamykania reszty maski która. Z tym sprzętem Batman wsiadł do swojego odrzutowca-Batwinga i udał się za mury Arkham, po przekroczeniu granicy murów wyskoczył z Batwinga i pikując zlecił w na ziemię...
CZYTASZ
BATMAN : GRANICA ZŁA
FanfictionPo tym gdy Batman pojawił się 7 lat temu w Gotham, teraz będzie musiał stoczyć jedną z najcięższych walk jakie kiedykolwiek go czekały.... Batman podąża śladem Jokera, który porwał dziewczynę, Batman zdeterminowany zbiera poszlaki aby sprowadzić s...